משפחתו של בניה פרץ: "ברוך השם הוא עבר את הניתוח בהצלחה"

הניתוח של בניה עבר בהצלחה והוא מתחיל שיקום של חודשים ארוכים. משפחתו של בניה ביקשה מהציבור להמשיך ולהתפלל להצלחת הליך השיקום: "המשיכו להתפלל לרפואת בניה ישראל בן אביבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/23 13:59 כה בניסן התשפג

משפחתו של בניה פרץ: "ברוך השם הוא עבר את הניתוח בהצלחה"
בניה פרץ רגע לפני הניתוח | , צילום: באדיבות המשפחה

בניה פרץ שנפצע בפיגוע ירי בצומת תפוח לפני כשנתיים, עבר ביום שישי האחרון ניתוח ייחודי בתאילנד שיאפשר לו לעמוד על רגליו. משפחתו של בניה עדכנה כי הניתוח הוכתר בהצלחה, וכי בניה מתואשש מהניתוח, אך הליך השיקום יארך חודשים ארוכים.

"המשיכו להתפלל לרפואת בניה ישראל בן אביבה"

עופר פרץ, אביו של בניה המלווה אותו בתיאלנד סיפר: "ברוך השם בניה התעורר לאחר ניתוח של שש שעות ומבדיקה ראשונית של השתלת אלקטרודות ותגובה דרך המכשיר בצורה אלחוטית הראו על הצלחת הניתוח. בימים הקרובים יעבור סדרת בדיקות ולאחר מכן יתחיל את תהליך השיקום הארוך שיארך מספר חודשים. אנו מודים מכל הלב לעם ישראל היקר שתומך ומלווה אותנו בכל הדרך הזו בסופה בניה יעמוד על רגליו. המשיכו להתפלל לרפואת בניה ישראל בן אביבה".

בניה פרץ |

בניה פרץ | צילום: מתוך הקמפיין של בניה פרץ

לפני כחודשיים, יצאו בניה ובני משפחתו לגיוס משאבים, תחת הכותרת "מנצחים את הטרור" שמטרתו לממן ניתוח חדשני בחו"ל שיאפשר לבניה לחזור ללכת. הקמפיין זכה לתמיכה רבה בציבור ונתרמו מעל 4,600,000 שקל לטובת תהליך הניתוח הטיסות והשיקום הארוך שיבואו בעקבותיו, יצאו בשבוע שעבר בניה לטיפול בתאילנד כשהוא מלווה באביו ובשני חברים קרובים, בני המחזור שלו מהישיבה באיתמר, חברים ובבני משפחתו באו לנתב"ג ללוות אותו לכבש המטוס. 

"אפשר להילחם ולנצח"

עופר, אביו של בניה אמר לפני הטיסה: "עם ישראל היקר, ייחלנו ליום הזה זמן רב, בהתרגשות ענקית אני ובניה יחד עם כל עם ישראל מאחורינו יוצאים לדרך בסופה בניה יחזור על רגליו ולהיות סמל לכל עם ישראל שאפשר להילחם ולנצח. תודה רבה לכל עם ישראל".

האב ובנו |

האב ובנו | צילום: מתוך הקמפיין של בניה פרץ

צביקי גולדברג שהוביל את קמפיין גיוס המשאבים, מסר: "תודה עצומה לכל השותפים לדרך שליוו ומלווים את המסע האדיר הזה, ה' יברך אתכם, מבטיח בע"ה לעדכן בהתפתחויות ובתהליך השיקום, המסע הזה מתחיל עכשיו, הוא לא יהיה פשוט לבניה, אבל בניה הולך לנצח, חד משמעית".