נתניהו נפגש עם מדליקי המשואות: "אשרי העם והמדינה"

שבוע לפני יום העצמאות, ראש הממשלה ורעייתו יחד עם השרה מירי רגב הזמינו את מדליקי המשואות לפגישה מקדימה | נתניהו: "אשרי החיילים שיש להם מפקדים כמוכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 19:05 כח בניסן התשפג

נתניהו נפגש עם מדליקי המשואות: "אשרי העם והמדינה"
נתניהו והקצין הסרוג שידליק משואה ביום העצמאות, צילום: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה-75: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יחד עם השרה מירי רגב, נפגשו היום (ד'), עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בפגישה השתתפו גם מנהל מרכז ההסברה מושיק אביב וחברי הוועדה לבחירת מדליקי המשואות.

https://youtu.be/57UhWibd5y0

מפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה-75 צילום: צילום: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: יוסי כהן /לע"מ

"אשרי העם והמדינה שמעמידה אנשים כמוכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בנאומו: "אשרי העם והמדינה שמעמידה אנשים כמוכם, אשרי החיילים שיש להם מפקדים כמוכם. הסיפורים שלכם בכל עת, ובייחוד בעת הזאת, של ויכוח פנימי ושל ניסיון לפרום את החברה הישראלית, את מדינת ישראל".

בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה

בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה צילום: חיים צח /לע"מ

"אני רוצה להודות לכם, אני רוצה להגיד 'על מפעל החיים' אבל יש פה נערות צעירות שמתחילות את החיים, אבל על מפעל חיים. תמשיכו בזה, תלמדו מאחרים. יש הרבה מה ללמוד, יש הרבה על מה להודות ולהוקיר. אני רוצה להודות לכם מראש בשם כל אזרחי ישראל".

"מדינת ישראל מורידה את הכובע ומודה לכם"

גם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו נשאה דברים: "מדינת ישראל מורידה את הכובע ומודה לכם", אמרה והוסיפה: "אני חושבת, במיוחד אחרי כל הדברים שאנחנו רואים, שכאן אנחנו רואים את המלכד ואת הנפלא. זה כל כך מחמם את הלב לדעת שיש לנו מדינה נפלאה כזאת עם פסיפס נפלא כזה".

בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה

בפגישה עם מדליקי המשואות של יום העצמאות ה צילום: חיים צח / לע"מ