בתגובה לנאום רגב: לפיד הודיע שלא יגיע לטקס המשואות

לאחר נאומה של השרה רגב בה תקפה אותו, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, הודיע כי לא ישתתף השנה בטקס הדלקת המשואות שייערך בהר הרצל: "הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה", מירי רגב הגיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 14:14 כח בניסן התשפג

בתגובה לנאום רגב: לפיד הודיע שלא יגיע לטקס המשואות
יאיר לפיד, צילום: Erik Marmor/Flash90

ברקע המחאות סביב טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וטקס הדלקת המשואות שייערכו בשבוע הבא, ובעקבות נאומה של השרה מירי רגב בו האשימה את יאיר לפיד בניתוק, יו"ר האופוזיציה פרסם הודעה לפיה הוא אינו מתכוון להשתתף בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בהודעתו כתב יו"ר האופוזיציה כי "כסאו יישאר ריק" מכיוון שלא השאירו לו ברירה "שום מופע זיקוקים מזוייף לא יכסה על זה"

טקס המשואות בהר הרצל

טקס המשואות בהר הרצל. ארכיון  צילום: שלומי כהן, פלאש90

לפיד: "הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה"

בפוסט המלא כתב יו"ר האופוזיציה: "השרה רגב, הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה. אני אוהב את המדינה אהבת נפש, אבל בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזוייף לא יכסה על זה. אם אחדות העם היתה כ"כ חשובה לכם לא הייתם מפרקים את הדמוקרטיה שלנו והייתם הולכים לעבוד עבור אזרחי ישראל". 

מירי רגב תקפה את לפיד: "מנותק ממה שקורה"

נזכיר כי רגב אמרה בנאומה כי "יאיר לפיד לצערי מנותק ממה שקורה. הוא משקר ולא מכיר את העובדות". עוד אמרה השרה: "יאיר לפיד במקום שיאחד, יחבק ויביא לחיבור בעם הוא בוחר לפלג, לשקר ולהסית וחבל. ועדיין אני מושיטה אליו את ידי ומזמינה אותו לחגוג איתנו ועם כל עם ישראל בארץ ובעולם את אירועי ה-75 למדינת ישראל".

מירי רגב

מירי רגב צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90