הקומיקאי הדתל"ש חשף בשידור: "גילו לי גידול"

נדב אבקסיס חשף במהלך שידור כי עבר ניתוח לאחר שהתגלה גידול ברגלו, שיתף ברשתות החברתיות בתחושות וחשף מתי יחזור להופיע: "כולכם שואלים ומתעניינים בשלומי וזה מחמם את הלב ואפילו קצת מביך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 15:44 כח בניסן התשפג

הקומיקאי הדתל"ש חשף בשידור: "גילו לי גידול"
נדב אבקסיס, צילום: פלאש 90

הקומיקאי הדתל"ש נדב אבקסיס, שבדרך כלל עסוק בשלל הופעות ופרוייקטים, נעלם בשבועות האחרונים מהמסכים ומהבמות. הבוקר (ג') חשף מדוע במהלך שידור חי: אבקסיס שיתף כי הוא אובחן לאחרונה עם גידול ברגלו ועבר ניתוח חירום, שהשבית אותו מעבודתו למשך תקופה.

הקומיקאי שפעיל ברשתות החברתיות, שיתף בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו כי קיבל תגובות רבות מאז שחשף כי עבר ניתוח, הרגיע את כל הדואגים ואף נתן המלצה בריאותית חשובה, "עברתי ניתוחון קטן ברגל". 

,זה מחמם את הלב ואפילו קצת מביך"

"היי חברות וחברים, מהבוקר כולכם שואלים, מתעניינים בשלומי וזה מחמם את הלב ואפילו קצת מביך", פתח הקומיקאי וכתב, ומיהר להרגיע את החרדים לבריאותו: "אז אני בסדר, עברתי ניתוחון קטן ברגל לפני שבועיים וחצי מחלים עדיין לא מאה (אבל בינינו, מתי בדיוק הייתי מאה?)".

עוד סיפר כי הוא לאט לאט חוזר לעצמו, ומחר גם יחזור להופיע. אבקסיס איחל לעוקבים ולעוקבות שלו בריאות, והזכיר: "אל תשכחו, הכי חשוב תמיד להיות קשובים לגוף שלכם. עד כאן, דוקטור פיל" סיים בהומור.