צפו ללא בושה: מפגינים גירשו ח"כ מהליכוד מטקס יום השואה

בטקס יום השואה שהתקיים בבית כנסת בתל אביב, מפגינים התפרעו במהלך נאומו של ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד ואילצו אותו לעזוב את המקום | גנץ: "כבן לניצולי שואה, התמונות של ח"כ ביסמוט מגורש פוצעות את הלב"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/04/23 22:08 כו בניסן התשפג

ללא בושה: מפגינים גירשו ח"כ מהליכוד מטקס יום השואה
צילום: ללא

בטקס יום השואה שהתקיים הערב (ב') בבית כנסת בתל אביב, מפגינים התפרעו במהלך נאומו של חבר הכנסת מהליכוד, בועז ביסמוט. המפגינים צעקו לעברו: "בושה, הוא לא יהיה פה, אני לא אסכים שהוא ישאר פה". לאחר שספג קריאות גנאי, חבר הכנסת מהליכוד נאלץ לעזוב את המקום כשהוא מלווה בכוחות המשטרה.

ח"כ ביסמוט מגורש מטקס יום השואה:

"ביום הזה לפלג, לשסות ולריב - זה דבר נורא שאני לא אתן לו יד"

לאחר האירוע, פרסם ביסמוט הודעה בו התייחס לאירוע. "יום השואה נמצא מעבר לכל מחלוקת פוליטית או מפלגתית אחרת. מדובר ביום קדוש שנועד לשמר את זכרם של מיליוני יהודים שנספו. שהנאצים רצחו אותם לא עניינה אותם העמדה הפוליטית  או העמדה המפלגתית שלהם, מה שעניין אותם זה שהיותם יהודים. ביום הזה לפלג, לשסות ולריב - זה דבר נורא שאני לא אתן לו יד".

בועז ביסמוט

בועז ביסמוט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גנץ: "כבן לניצולי שואה, התמונות של ח"כ ביסמוט מגורש פוצעות את הלב"

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, גינה את המפגינים וקרא לשים את הויכוחים מאחור. "כבן לניצולי שואה, התמונות של ח"כ ביסמוט מגורש מטקס יום השואה בבית הכנסת במדינת היהודים פוצעות את הלב. אני מגנה זאת, ועל אף שמבין את חילוקי הדעות והמועקה שחשים רבים בעם, אני מבקש מכולם להפגין איפוק בימים הקדושים האלו - את הוויכוחים החשובים על דמותנו נקיים בנחישות ובעוצמה אחריהם".