התפללו לרפואתו: הותר לפרסום שמו של הפצוע בפיגוע הדקירה בגוש עציון

נעם אניספלד, תושב כרמי צור כבן 36, נפצע בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון בעת שהמתין בתחנה לאוטובוס שיביאו לביתו שם חיכו לו אשתו ושלשת ילדיו | שמו המלא לתפילה: נועם בן טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 21:23 כו בניסן התשפג

התפללו לרפואתו: הותר לפרסום שמו של הפצוע בפיגוע הדקירה בגוש עציון
צילום: Gershon Elinson/Flash90

המתיחות הביטחונית: אזרח ישראלי כבן 36 נפצע הערב (ב') קל עד בינוני בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה כשהוא בהכרה מלאה. לוחמי צה"ל שאבטחו במקום ירו לעבר המחבלת וניטרלו אותה.

בתוך כך הותר לפרסום שמו של הפצוע, נעם אניספלד, תושב היישוב כרמי צור שבגוש עציון. אניספלד נפצע בעת שהמתין בתחנה לאוטובוס שיביאו לביתו שם חיכו לו אשתו ושלשת ילדיו. ברגעים אלו ניתוח בהרדמה מלאה. שמו המלא לתפילה: נועם בן טובה.

צילום: דובר צה"ל

"אדם בתום יום עבודתו בדרכו למשפחתו נדקר באכזריות אינו מתקבל על הדעת"

מהיישוב נמסר כי הם מקווים כי צה"ל והממשלה יעשו הכל כדי למנוע את הפיגוע הבא. "המצב בו אדם בתום יום עבודתו בדרכו למשפחתו נדקר באכזריות אינו מתקבל על הדעת. אנו מאמינים שצה"ל וממשלת ישראל יעשו כל מה שנדרש בכדי למנוע בכל מחיר הישנות מקרים מעין אלה". 

צילום: Gershon Elinson/Flash90

תושבי היישוב הודו לחיילים שניטרלו את המחבלת והפנו אצבע מאשימה כלפי ההנהגה הפלשתינית. "אנו מודים לחילי גדוד שקד על נטרול המחבלת. אין ספק שפיגוע זה הוא תוצאה של הסתה מתמשכת ופרועה שהאחראים לה הם מנהיגי הרשות הפלשתינית וארגוני הטרור, ואנו דורשים מהממשלה להילחם בהסתה ללא פשרות".