נתניהו הגיע למשפחת די האבלה: "ארץ ישראל נקנית בייסורים"

תשעה ימים לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחו מאיה ורינה די ואימן לאה הי"ד, ראש הממשלה ערך ניחום אבלים אצל המשפחה ביישוב אפרת, ואמר לאב: "אשתך ובנותיך יחיו בתוכך"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/04/23 12:48 כה בניסן התשפג

נתניהו הגיע למשפחת די האבלה: "ארץ ישראל נקנית בייסורים"
נתניהו בביקור הניחומים | , צילום: גרשון אלינסון

שבוע וחצי לאחר הפיגוע הקשה באזור צומת חמרה, בו נרצחו מאיה ורינה די ואימן לאה הי"ד, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (א'), לניחום אבלים אצל המשפחה ביישוב אפרת. לביקור התלוו ר' הסגל צחי ברוורמן, מזכירו הצבאי של ראש  הממשלה אלוף אבי גיל ומזכיר הממשלה יוסי פוקס.

"בשם כל אזרחי ישראל"

ראש הממשלה שמע מאבי המשפחה, הרב ליאו די, על סיפור עליתם ארצה ואמר כי הוא יודע שאם בדיעבד היו שואלים את אשתו ז"ל על כך היא הייתה אומרת שהיא לא מתחרטת והייתה עושה את אותו הדבר. נתניהו ציין כי לצערנו "ארץ ישראל נקנית בייסורים" ואמר לרב ליאו די כי "כעת אשתך ובנותיך יחיו בתוכך". 

בחשבון הטלגרם שלו, כתב נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני מחבק את אב המשפחה הרב ליאו די. זכרן של לאה (לוסי) ז"ל והבנות מאיה ורינה ז"ל יהיה ברוך ונצור בליבנו תמיד".

צילום: עומר מירון, לע"מ

בהלוויה שהתקיימה ביום ראשון בשבוע שעבר, ספד האב, עוד בטרם נפטרה האם מפצעיה: "איך אסביר ללוסי מה קרה לשתי המתנות היקרות שלה?". בעודו פונה לבתו הבכורה, אמר: "מאיה היפה והמושלמת שלנו, היית חברה של כולם. היית תמיד מלאך ועכשיו תהיי המלאך השומר שלנו. בתי היפה רינה, היית תלמידה וחברה מעולה. מדריכה מעולה. היית אחראית ומתנדבת. אנשים ידעו שהם יכולים לסמוך עלייך. רינה, חלמת לטייל בעולם ועכשיו את מטיילת לגן עדן".

צילום: גרשון אלינסון

צילום: גרשון אלינסון