ההורים השכולים בבקשה מיוחדת: לזכרם של האחים שנהרגו ונרצחו

ארבעה זוגות אחים עלו בסערה השמימה בתקופה האחרונה, והוריהם של הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה קוראים להכין חלות מפתח גם לשכנים ולמכרים: "רק יחד נעבור ונתחזק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/23 07:47 כג בניסן התשפג

ההורים השכולים בבקשה מיוחדת: לזכרם של האחים שנהרגו ונרצחו
יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

חלת האחדות: שלום ואסתי יניב, הוריהם של הלל ויגל הי"ד, ביקשו ליצור מיזם של אחדות רגע לפני החזרה לשגרה. לצד המנהג הקדום להכנת חלת מפתח בשבת הקרובה, חלה שהיא סגולה לפרנסה ושפע בחרו ההורים יניב לצאת בקמפיין אחדות להכנת חלה בצורת לב ולהעניק אותה לשכנים למען אחדות העם.

ארבעה זוגות אחים

אסתי ושלום יניב הקדישו את המיזם לזכרם של ארבעת זוגות האחים שנהרגו ונרצחו בחודשים האחרונים. 
יעקב ואשר פלאי הי"ד שנרצחו בפיגוע ברמות בירושלים, בניהם הלל ויגל יניב הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה, רינה ומאיה די הי"ד שנרצחו בפיגוע בצומת חמרה ומעיין וסהר עשור ז"ל שנספו באסון בשטפונות בדרום.

"כדי שנכנס לשבת מאוחדים יותר נשמח שעם ישראל היקר ומי שמכינים חלות לשבת קודש, יאפו חלה אחת בצורת לב ויעניקו אותה לשכנים, חברים, מכרים וכל מי שעולה ברוחכם", אומרים ההורים יניב. "אנו מרגישים כי עם ישראל כולו שותף באבל והאסונות הכבדים, רק יחד נעבור ונתחזק".

סגולה לפרנסה: מתכון לחלת מפתח בקלי קלות

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il