סרטונים של שלוש דקות: מיזם ההסברה החדש של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט

בשיחה עם חדשות כיפה, סיפרה העיתונאית מיכאלי על פרויקט ההסברה החדש שהקימה יחד עם יועץ האטסרטגי, משה קלוגהפט, שנועד להגן על מדינת ישראל בעולם: "כל מה שיהיה קשור לישראל יהיה הסברתי ומהכיוון הכי טוב שיש והכי מרים למדינה האהובה שלנו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 13/04/23 20:32 כב בניסן התשפג

סרטונים של שלוש דקות: מיזם ההסברה החדש של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט
צילום: ללא

גל הטרור שפוקד את ישראל בשבועות האחרונים גבה את חייהם של עשרות נשים, גברים וילדים. גם הפעם, העיתונים הגדולים בעולם התייחסו לאירועי הרצח כאל מוטלים בספק, וחלקם אף נהגו נייטרליות מעושה כאשר ציינו כי חלק מהקורבנות "נהרגו" בירושלים "המזרחית".

בתוך כך, העיתונאית מירי מיכאלי ויועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החליטו לפעול בעניין, ופתחו בפרויקט הסברה שנועד לתווך את הנעשה בישראל באופן אותנטי, בשונה ממה שמקובל בעולם. המיזם כולל עמודים חדשים ברשתות החברתיות עם מהדורות יומיות קצרצרות באנגלית של שלוש דקות בלבד, המסבירות את הנעשה בארץ. 

"מתקפת הטרור בפסח הייתה הטריגר הסופי"

בשיחה עם חדשות כיפה, סיפרה מירי מיכאלי על הרקע להקמתו של הפרוייקט. "מתקפת הטרור בפסח הייתה הטריגר הסופי. הזמנו אולפן ללילה ועזבנו חופשות משפחתיות ופשוט שחררנו מהדורה שהביאה מיליון צפיות ביומיים, ושותפו ברחבי העולם במדינות כמו איטליה ששם היה הפיגוע, ארצות הברית, גרמניה ועוד.  בקיצור, במקום להתלונן החלטנו לעשות".

מירי מיכאלי

מירי מיכאלי צילום: ללא

"מדובר במהדורה בינלאומית עם לוק בינלאומי שמטרתה זה להיות אובססיה טובה לישראל"

לדבריה, "פרוייקט ההסברה שאני עושה עם משה קלוגהפט נקרא: 'Act News', ראשי תיבות: action, פעולה, conscience, מצפון ו- truth, אמת. מדובר במהדורה בינלאומית עם לוק בינלאומי שמטרתה - להיות אובססיה טובה לישראל. זה לא יעסוק רק בישראל אבל כל מה שיהיה קשור לישראל יהיה הסברתי ומכיוון הכי טוב שיש והכי מרים למדינה האהובה שלנו".

משה קלוגפהט

משה קלוגפהט צילום: אריק סולטן

מיכאלי ציינה כי מאז הקמתו, העמוד זוכה לצפיות ולשיתופים רבים, בין היתר מראש הממשלה, בנימין נתניהו. "מאז יומיים מאז שהעמוד הוקם, מאז שהמדורה יצאה לרשתות, יצאנו במצטבר יותר ממיליון אורגניות ולא רק בישראל. רבים שיתפו את המהדורה, בין היתר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השרה גלית דיסטל אטבריאן, חבר הכנסת עידן רול, חנוך דאום ואור שפיץ ועוד רבים".