איילת שקד נפרדת: התווכחנו אפילו בבית שלו

שרת הפנים לשעבר ספדה לסופר מאיר שלו שהלך לעולמו ביום שלישי האחרון: "אין זה סוד שהיו בינינו חילוקי דעות אידאולוגיים שגלשו לא אחת לויכוחים מרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 13:14 כב בניסן התשפג

איילת שקד נפרדת: התווכחנו אפילו בבית שלו
איילת שקד, צילום: Flash90

אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, הסופר הישראלי המוערך מאיר שלו הלך לעולמו ביום שלישי האחרון והוא בן 74. שלו הותיר אחריו אישה, שני ילדים ואח. בין ספריו המצליחים: "רומן רוסי", "עשו" ו-"יונה ונער".

שרת הפנים לשעבר, איילת שקד, ספדה הבוקר (ה') למאיר שלו. "את עשו ורומן רוסי קראתי כשהייתי נערה, לא יכולתי להניחם מידי. אח"כ קראתי את כל יתר ספריו. אין זה סוד שהיו בינינו חילוקי דעות אידאולוגיים שגלשו לא אחת לויכוחים מרים, אחד מהם היה אפילו בין כותלי ביתו, אחר במפגש של יוצאי סיירת גולני. בלב דואב אנחנו נפרדים ממנו, אך מורשתו הספרותית המפוארת תישאר אתנו לנצח, ודור חדש של קוראים צעירים יאמץ אותה אל ליבו. יהי זכרו ברוך".

צילום: Miriam Alster/Flash90.

נתניהו ספד למאיר שלו: "על אף חילוקי הדעות, הערכתי את כישוריו הספרותיים"

נזכיר כי יממה לאחר פטריתו, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ספד אמש (ד') לשלו. "שמעתי בצער על פטירתו של הסופר מאיר שלו. על אף חילוקי הדעות בינינו, הערכתי את כישוריו הספרותיים ובייחוד את מאמציו להנגיש את סיפורי התנ"ך לילדי ישראל. יהי זכרו ברוך", כתב נתניהו בעמוד הטוויטר שלו.