בעקבות תקלה במערכת: לא ניתן להנפיק רב-קו

בשל תקלה במערכת המחשוב של בנק הדואר, לא תתאפשר רכישה של כרטיסי רב קו חדשים בעמדות הייעודיות לכך. "ברגעים אלה צוותים של בנק הדואר פועלים להעלאה מחדש של המערכת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 18:44 יט בניסן התשפג

בעקבות תקלה במערכת: לא ניתן להנפיק רב-קו
רב קו - לא ניתן לרכוש, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שלפני מספר ימים זוהה אירוע סייבר בדואר ישראל, והושבתו מגוון רחב של שירותים אותם מספק הארגון, היום (ב') נמסרה הודעה ממשרד התחבורה לפיה בשל תקלה במערכת המחשוב של בנק הדואר, נדרשה השבתה זמנית של כלל מערכות בנק הדואר, ביניהן מערכות "על הקו", שבין היתר, מנפיקות את כרטיסי הרב קו.

"ברגעים אלה צוותים של בנק הדואר פועלים להעלאה מחדש של המערכת", נמסר מטעם משרד התחבורה, ונכתב כי עד לתיקון התקלה והעלאת המערכת בחזרה, יינתנו בעמדות "על הקו" שירותי טעינה בלבד, ולא תתאפשר רכישת כרטיסי רב- קו חדשים.

דואר ישראל, ההפרטה יוצאת לדרך

דואר ישראל, שירותים הושבתו לדרך צילום: Yossi Zamir/Flash90

עשרות שירותים הושבתו עקב בעיות במערכת המחשוב של דואר ישראל

בעקבות אירוע סייבר במערכת המחשוב של דואר ישראל לפני כשלושה ימים, פורסמה רשימה מתעדכנת של שירותים שאינם זמינים. "אנו מודים לכם על הסבלנות, ועושים כל שניתן על מנת להחזיר את הרשת לפעילות מלאה ובטוחה בהקדם", כך נכתב באתר דואר ישראל.

בין השירותים שעדיין אינם זמינים- תשלומים לגופים ממשלתיים כדוגמת משטרת ישראל, בזק, בתי המשפט, מבחני הנהיגה וחברות טלפון שונות. נוסף לכך לא מתאפשרת מסירת תעודת זהות, וישנם שיבושים במסירת הדואר ובשירותי הדיוור.