עצוב: בשורה קשה למכורים לקטאן

מיליוני אנשים ברחבי העולם התמכרו למשחק הקטאן, אבל השבוע אחרי מאבק במחלה קשה הלך לעולמו קלאוס טויבר, מי שעומד מאחורי המצאת המשחק הייחודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/23 10:44 יד בניסן התשפג

עצוב: בשורה קשה למכורים לקטאן
משחק קטאן, צילום: shutterstock

קטאן הוא משחק לוח אסטרטגי שהפך למשחק קבוע בבתים רבים. מדובר במשחק ארוך שדורש הרבה מאוד מחשבה, ויכול לעזור לכם להעביר זמנים משפחתיים רבים. אבל מיליוני המעריצים של המשחק קיבלו בשורה קשה השבוע.  

קלאוס טויבר אזרח גרמני ומי שהמציא את המשחק הייחודי שזכה לפרסים רבים הלך השבוע לעולמו כשהוא בן 70, טויבר התמודד עם מחלה קשה שהביאה למותו, הוא התגורר בדרמשטאדט והשאיר אחריו את קלאודיה. יש להם שני בנים.

אלוף הארץ בקטאן יישלח לייצג את ישראל באליפות העולם

אם אתם משתייכים לאלו שתמיד צוברים את כל הנקודות וקוטפים את המקום הראשון, אליפות הארץ בטח יכולה לעניין אתכם. תחרות הקטאן הארצית תיערך בחול המועד פסח, בתאריך 10.4, בסינמה סיטי ירושלים. את התחרות מארגנים הקובייה משחקים, המשווקים את קטאן בארץ, וחברת הוביז הישראלית, שפיתחה אפליקציה המחברת בין אנשים לקביעת מפגשים חברתיים. 

בין כל הזוכים יחולקו פרסים, כאשר 16 העולים לחצי הגמר יקבלו משחקי הרחבות של קטאן, ארבעת העולים לגמר יקבלו קטאן 3D במהדורה מיוחדת בשווי של כ-1,000 שקלים, ואלוף הארץ יישלח לייצג את ישראל האליפות העולם, שתתקיים בשנה הבאה, כולל טיסות ואירוח.