שלושה חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בגוש עציון - המחבל חוסל

בפיגוע דריסה סמוך לכפר בית אומר שעל ציר 60 בגוש עציון, נפצעו שלושה ישראלים. פצוע במצב קשה פונה לבית חולים שערי צדק שם הועבר לחדר ניתוח. כוחות הביטחון חיסלו את המחבל בזירה | לפיד: "בטרור יש לטפל ביד קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/23 20:32 י בניסן התשפג | עודכן בתאריך 01/04/23 12:42

שלושה חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בגוש עציון - המחבל חוסל
כוחות הביטחון, אכיון, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

פיגוע דריסה בגוש עציון: מחבל פלשתיני ביצע הערב (ש') פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך לכפר בית אומר שבגוש עציון. בפיגוע נפצעו שלושה ישראלים בני 20, אחד קשה ושניים בינוני-קל שטופלו בידי כוחות הרפואה שהגיעו למקום ופונו לבתי חולים בירושלים. כוח צה"ל חיסלו את המחבל במקום. הפצוע הקשה הועבר לחדר הטראומה בבית חולים שערי צדק ובהמשך לחדר ניתוח.

"ראינו 3 צעירים כבני 20 שוכבים כשהם בהכרה מלאה"

פראמדיקים של מד"א, אריאל רבי ואלי גרטנר סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו 3 צעירים כבני 20 שוכבים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח שכל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בשיתוך כוח רפואה של צה"ל לבתי החולים כשמצבם קשה, בינוני וקל". 

בבית חולים שערי צדק עדכנו במצבו של הפצוע קשה: "ליחדת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע אחד מפיוע הדריסה בגוש עציון. הפצוע במצב קשה, עבר הערכה ראשוניות בחדר הטראומה ולאחר שהתייצב מועבר לבדיקות הדמיה וחדר ניתוח". בעקבות פיגוע הדריסה: כביש 60 נחסם לתנועה בשני הכיוונים באזור הכפר בית אומר, דרומית לצומת גוש עציון.

כוחות הביטחון, ארכיון

כוחות הביטחון, ארכיון צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

"סומך על כוחות הביטחון שימשיכו לפעול בנחישות מול הטרור"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לפיגוע ואמר: "פיגוע קשה הערב בגוש עציון. אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים ומחזק את משפחותיהם. בטרור יש לטפל ביד קשה ובהתמדה, סומך על כוחות הביטחון שימשיכו לפעול בנחישות מול הטרור וישיבו את השקט לתושבים".

לפיד.

לפיד. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם אביגדור ליברמן הגיב פיגוע: "פיגוע דריסה הערב בגוש עציון בו נפצעו שלושה צעירים. אני מאחל להם החלמה מהירה, ומברך את לוחמי גבעתי וצה"ל על חיסולו של המחבל הנתעב".