מתקפלים: עוד מפלגה מצטרפת למשא ומתן

מפלגת העבודה הודיעה כי תשלח מחר נציגים מטעמה לשיחות ההידברות בבית הנשיא | צוות המו"מ של העבודה: גלעד קריב, אפרת רייטן, אבי ניסנקורן וד"ר תמר הוסטובסקי- ברנדס

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 21:20 ו בניסן התשפג

מתקפלים: עוד מפלגה מצטרפת למשא ומתן
מירב מיכאלי, העבודה מצטרפת למשא ומתן, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לאחר שבתחילה מסרו כי לא ישתתפו במשא ומתן, מפלגת העבודה עשתה חישוב מסלול מחדש, ועדכנה הערב (ג') כי גם היא גיבשה צוות שיצטרף לשיחות בבית הנשיא החל ממחר. הסיבה לכך, לדבריהם: "על מנת לוודא שחוקי ההפיכה המשטרית לא חוזרים להצבעה בכנסת מהדלת האחורית". נציגי מפלגת העבודה יהיו חבר הכנסת גלעד קריב, חברת הכנסת אפרת רייטן, שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן וד"ר תמר הוסטובסקי-ברנדס.

" ידרשו להסיר מהשולחן את החקיקה הקיימת"

"נציגי העבודה יגיעו לשיחות בבית הנשיא כדי לוודא שעמדת המחנה תשמע ובין היתר ידרשו להסיר מהשולחן את החקיקה הקיימת", כך נמסר מטעם המפלגה. הנושאים הנוספים שברצונם לעלות לשולחן הדיונים: "לקדם מגילת זכויות, לחזק את מעמד הכנסת ולהבטיח את עצמאות מערכת המשפט".

פגישה ראשונה התקיימה הערב בבית הנשיא

נזכיר כי לאחר שנשיא המדינה שוחח עם ראש הממשלה נתניהו, ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ וברך על היוזמה של שני הצדדים להגיע להידברות, הוא כינס הערב  את צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי לפגישת הידברות ראשונה בבית הנשיא. מטעם הנשיא נמסר כי בהמשך השבוע, כי הוא להיפגש עם שאר נציגי המפלגות.