משבר אמסלם נגמר: זה מה שהוא יקבל

מאז הקמת הממשלה היחסים בין נתניהו לדודי אמסלם היו רעועים בשל העובדה שאמסלם נותר ללא תפקיד שר, בסוף השבוע נגמר המשבר ואמסלם יושבע לשר היום או מחר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/03/23 16:30 ד בניסן התשפג

משבר אמסלם נגמר: זה מה שהוא יקבל
דודי אמסלם , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עם הקמת הממשלה, בכיר הליכוד חבר הכנסת דודי אמסלם נותר ללא תפקיד בממשלה ,מה שהאפיל על יחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, רגע לפני העברת חוקי הרפורמה המשפטית, הושג הסכם בין אמסלם לנתניהו והוא יושבע לשר ביומיים הקרובים. 

התפקידים החדשים של דודי אמסלם

התפקידים של אמסלם יהיו: שר במשרד המשפטים, השר לשיתוף פעולה אזורי, השר המקשר בין הממשלה לכנסת. בנוסף, אמסם קיבל משר האוצר סמוטריץ' את האחריות על רשות החברות, מה שעזר משמעותית לפתור את המשבר. נזכיר כי סוכם שאמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים כבר לפני כחודשיים, אבל בשל מחלוקות שונות ההשבעה נדחתה עד לשבוע זה. 

אמסלם נגד המפגינים: "תעשייה של שקר"

לאחרונה נאם חבר הכנסת אמסלם בכנסת ותקף את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית: "אתם אדוני הארץ? אתם תעשייה של שקר אחת שלמה. כל הארגונים איתכם. חסר לכם רק דבר אחד קטן מצביעים בקלפי. אתם מכניסים את צה''ל לויכוח. במלחמת יום כיפור שלכם כאילו אנחנו לא היינו שם. בכניסה לחיפה יש גם ספינה למה שלא תביאו אותה? אמסלם דוד מחוקק פה חוקים זה הורג אתכם, אתם זורעים אנרכיה ופחד ברחובות", אמר חבר הכנסת מהליכוד.