לאחר החרם הגינוי והסולחה: אמסלם הופיע עם קובי פרץ וחנן יובל

לאחר סאגת החרם של חנן יובל על ההופעה בכנסת ושרבוב שמו של קובי פרץ לסיפור, החליטו שני הזמרים להופיע יחד ולהראות אחדות. מי שהגיע להופעה, הוא חבר הכנסת דודי אמסלם שבעבר תקף את יובל

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 22:15 כח באדר התשפג

לאחר החרם הגינוי והסולחה: אמסלם הופיע עם קובי פרץ וחנן יובל
אמסלם, הגיע לסולחה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפגש משולש: אחת הסערות שהביאה איתה הרפורמה המשפטית, עירבה בין הפוליטיקה למוסיקה. הכל החל כאשר הזמר הוותיק חנן יובל קיבל הזמנה להגיע להופעה בכנסת וסירב. חבר הכנסת דודי אמסלם תקף אז את יובל ואמר שיזמין את קובי פרץ. פרץ עצמו מצא את עצמו בתוך הסערה והחליט להזמין את יובל להתארח בהופעה שלו ובכך להפוך את האירוע לאירוע מאחד. מי שהגיע היום (ג') להופעה היה לא אחר מאשר חבר הכנסת אמסלם.

קובי פרץ. ארכיון

קובי פרץ. ארכיון צילום: Flash90

החרם של יובל והתגובה של אמסלם

"זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום" אמר יובל וסירב להופיע בכנסת ביום הזיכרון. בתגובה אמר חבר הכנסת אמסלם כי "חנן יובל. מי זה?הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ".

התמונה המשותפת של השלושה:

"חנן יובל היקר אני מזמין אותך להופיע אצלי בהופעה"

פרץ עצמו הגיב לסערה באצילות כשבחר להזמין את יובל להופיע יחד איתו. הוא פנה ליובל ואמר: "כולנו אחים לא משנה מה הדעות הפוליטיות של מי מאיתנו או מאיפה הורינו הגיעו ארצה. חנן יובל היקר אני מזמין אותך להופיע אצלי בהופעה הקרובה, נשיר יחד ונקרב לבבות". היום כאמור, הופיעו השניים יחד ומי שעוד הגיע למפגש הסולחה היה לא אחר מחבר הכנסת אמסלם. השלושה הצטלמו יחד לתמונה מאחדת.

קובי פרץ וחנן יובל, דואט בארץ נהדרת

קובי פרץ וחנן יובל, דואט בארץ נהדרת צילום: ליאור בורג photoburgi@