ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: 4 מפגינים נעצרו לאחר שחסמו את כביש 65

במהלך ההפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט בכרכור, מפגינים חסמו את הכניסה לעיר ואת כביש 65 והשליכו אבוקות תאורה | כוחות משטרה עצרו 4 חשודים בהפרות הסדר

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 25/03/23 20:17 ג בניסן התשפג

ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: 4 מפגינים נעצרו לאחר שחסמו את כביש 65
צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט שהתקיימה הערב (מוצאי שבת) סמוך לצומת כרכור, מפגינים חסמו את הכניסה והיציאה לכיוון כרכור וכן לסירוגין את כביש 65 והשליכו אבוקות תאורה דבר המהווה סכנה מוחשית למשתמשי הדרך למפגינים עצמם. כוחות משטרה רבים  פעלו במקום תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות  ועצרו 4 חשודים בהפרות הסדר.

צילום: דוברות המשטרה

לפיד בהפגנה ראשון לציון: "בתוך החודש הגדול קרה גם דבר מופלא: המחנה הליברלי התעורר"

בתוך כך, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד השתתף הערב בהפגנה בראשון לציון. "אנחנו גמרנו להיות פרייארים. אנחנו לא חיים במדינה הזו רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. בתוך החושך הגדול של החודשים האחרונים קרה גם דבר מופלא: המחנה הליברלי התעורר" אמר לפיד.

צילום: אלעד גוטמן

לפיד התייחס לנאום שנשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו בחמישי האחרון. "ראינו את הנאום של נתניהו ביום חמישי, והבנו הכל. אם אנחנו רוצים לחיות במדינה חופשית ודמוקרטית, אנחנו נצטרך להיאבק על זה. אם אנחנו רוצים לעצור את המהפיכה המשטרית, נצטרך להמשיך לצאת לרחובות".

ליברמן: "המשבר הזה חייב להסתיים בהפרדה בין דת ומדינה"

בהפגנה שהתקיימה בחיפה, השתתף יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן. "מעז יוצא מתוק, ואני בטוח שהמשבר הזה חייב להסתיים בהפרדה בין דת ומדינה, בכינון חוקה והקמת בית משפט לחוקה. לא ניתן להפוך את מדינת ישראל למונרכיה, נמשיך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית, נמשיך לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית, ציונית וליברלית", אמר ליברמן.