חבר הכנסת מהליכוד עולה להתקפה: "הגיע הזמן לנפץ את השקר"

בשל הביקורת נגדו והטענות כי עמדותיו בנושא הרפורמה המשפטית מושפעות מהמשפט שמתנהל מולו, חבר הכנסת דוד ביטן החליט להשיב למבקריו: "אני אדם ישר שמשרת את הציבור ובפרט את הציבור הליכודי בנאמנות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/03/23 15:52 כט באדר התשפג

חבר הכנסת מהליכוד עולה להתקפה: "הגיע הזמן לנפץ את השקר"
ביטן | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז דצמבר 2017 נחקר חבר הכנסת דוד ביטן במשטרה בחשד לקבלת שוחד בעת כהונתו כסגן ראש עיריית ראשון לציון וכן כחבר הכנסת. ביטן מתראיין לאחרונה סביב נושא הרפורמה במערכת המשפט וחברי ליכוד תוקפים אותו על כך וטוענים כי הוא מביע את עמדותיו בשל המשפט שמתנהל נגדו. היום (ד') החליט ביטן להשיב לביקורת נגדו.

"אמשיך לשרת את הליכוד ואת מדינת ישראל כאילו אין משפט"

"הגיע הזמן לנפץ את השקר לפיו התנהלותי נגזרת מהמשפט המתנהל נגדי", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "מעולם לא בקשתי הנחות ואיני מקבל כל הנחה, איני מתמודד עם המשפט בתקשורת. כל מי שמכיר אותי יודע שאני אדם ישר שמשרת את הציבור ובפרט את הציבור הליכודי בנאמנות מדאגה אמיתית לעתיד התנועה שאני אוהב ובה גדלתי ולעתיד המדינה".

ביטן המשיך וכת כי עד היום הקפיד על משמעת סיעתית, וכי כל שהוא דורש זה דיון אמיתי ומקיף "כדי להביא רפורמה שתשרת את כל הציבור ובוודאי תיטיב גם עם חבריי לתנועת הליכוד. מדינת ישראל יקרה וחשובה לי לא פחות מכל המצקצקים בלשונם והמתדרכים האנונימיים".

לסיום הודיע כי "אמשיך לשרת את הליכוד ואת מדינת ישראל כאילו אין משפט, ואת משפטי אנהל במנותק לחלוטין מהעשייה הציבורית".