יועז הנדל: "במקום לחכות עד אחרי החגים הממשלה מוציאה מוצר חצי אפוי, חצי היריון"

שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל, לא מוותר וממשיך לפעול כדי להגיע לפשרה ברפורמה המשפטית: "היום הממשלה מתבלבלת שוב ולא מצליחה להחליט מה היא רוצה עם הרפורמה" | באור עקיבא צעדו עשרות פעילי "הימין האחראי" וקיימו שיח עם מצביעי קואליציה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/03/23 22:53 כז באדר התשפג

"במקום לחכות עד אחרי החגים הממשלה מוציאה מוצר חצי אפוי, חצי היריון"
יועז הנדל | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ברוב של 34 חברי כנסת מול ארבעה מתנגדים, סיעת הליכוד אישרה הערב (ב') את המתווה החדש של יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים. על פי המתווה החדש, הקואליציה תמנה שני שופטים והשאר ימונו בהסכמה רחבה. מוקדם יותר היום, צעדו באור עקיבא כמה עשרות פעילי "הימין האחראי" וקיימו שיח עם תומכי הרפורמה, בניסיון להשפיע עליהם לתמוך בפשרה. "באין הנהגה שמצליחה לעצור הכל ולהגיע לפשרה מוסכמת. נצא לתהליך של מעקף פוליטי ישר אל הציבור". מי שמוביל את הפעילים הוא יועז הנדל, שר התקשורת לשעבר. 

"להפסיק את הרכבת הדוהרת הזאת"

הנדל אמר ל"חדשות כיפה": "ממשלת ישראל החליטה להקפיא את הבניה ביהודה ושומרון, לא בגלל בית המשפט, אלא בגלל שהיא החליטה ואין את מי להאשים - היום הממשלה מתבלבלת שוב ולא מצליחה להחליט מה היא רוצה עם הרפורמה המשפטית".

לדבריו, "במקום לעצור הכל ולחכות עד אחרי החגים, ובמקום לשבת ולהגיע לפשרה, ואפשר להגיע לפשרה, הממשלה מוציאה מוצר חצי אפוי, חצי היריון. מזה אי אפשר לתקן את מה שקורה כאן. אנחנו חייבים לעצור הכל, להפסיק את הרכבת הדוהרת הזאת כדי למנוע את הקרע בעם".  

צילום: מטה הימין האחראי

הנדל באור עקיבא |

הנדל באור עקיבא | צילום: מטה הימין האחראי