ראיון ציפי שביט מרגשת: "אני רוצה להגיד לו שכבר הדלקתי משואה לזכרו"

ציפי שביט בראיון מיוחד מספרת מי הפתיע אותה ויזם את הרעיון להפוך את שיריה לסרט ילדים? מה הזיכרון ילדות הראשון שלה? מי האנשים שהכי חסרים לה היום? וגם התחושות שלה על המצב במדינה

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 20/03/23 13:32 כז באדר התשפג

ציפי שביט מרגשת: "אני רוצה להגיד לו שכבר הדלקתי משואה לזכרו"
ציפי שביט, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

באירוע השקה לכבוד סרט האנימציה "השירים הגדולים של ציפיצפונת", לכבודה של השחקנית והקומיקאית ציפי שביט, היא סיפרה על תהליך הפקת הסרט, שנשמר בסוד ממנה עד ליום בו קיבלה פרס מפעל חיים. שביט חזרה לתחנות בילדות ושיתפה זיכרונות, עבודה ראשונה בתחום והאנשים שהיא מתגעגעת אליהם. 

אירוע ההשקה התרחש בסינמה סיטי גלילות בהשתתפות משפחה, חברים וקולגות בתחום: יובל שם טוב (יובל המבולבל), חיים אודסון (דוד חיים), מיכל מוכתר (מיקי), מני צוקרל (מני ממטרה), ישראל קטורזה, ליהיא גרינר, נעמה קסרי ונוספים.

ציפי שביט וחברים

ציפי שביט וחברים צילום: ללא

הפרויקט שבו שירי הילדים הגדולים של ציפי שביט מתעוררים זמין לשידור בערוצים: בייבי, בישומון YOUKID ובערוץ הכוכבים מבית NMC. הסרט כולל את כל הקלאסיקות הגדולות של שביט שמרגשות גדולים וקטנים, בהן: "כולם הלכו לג'מבו", "וכשבא לי", "הגמד", "ג'ינג'י", "הילד הכי קטן" ועשרה להיטים נוספים מהרפרטואר העשיר שלה לאורך השנים.

שביט, בדמות "ציפיצפונת", יוצאת למסע בין כל השירים הגדולים של חייה, שם היא פוגשת חברים מכל הסוגים והמינים, מתקנת ופותרת בעיות עם הרבה  קסם והומור. פרויקט ייחודי ערכי ומשפחתי שמתאים לכל גיל מרגש ומחבר סבים וסבתות, הורים וילדים. על היוזמה – בעלה של שביט – המפיק אבישי דקל אשר החליט להפתיע אותה לרגל 60 שנות קריירה ועמל על הפרויקט מתחת לאפה בשלוש השנים האחרונות. 

החברים משמחים את שביט

החברים משמחים את שביט צילום: ללא