מזל טוב "בלי מילים": הח"כ לשעבר בבשורה משמחת

לסגן השר וחבר הכנסת לשעבר, אביר קארה ולאשתו לידן נולדה בת, אחות קטנה לאלרואי: "בסימן טוב ובמזל טוב, בשבח והודיה לבורא עולם. זכינו לרגע מאושר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/23 21:27 כה באדר התשפג

"בלי מילים": הח"כ לשעבר בבשורה משמחת
קארה, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

לסגן השר וחבר הכנסת לשעבר, אביר קארה,  ולאשתו לידן נולדה הבוקר (שבת) בת, אחות קטנה לבנם היחיד, אלרואי. "בסימן טוב ובמזל טוב, בשבח והודיה לבורא עולם. בשעה 8.00 בבוקר זכינו לרגע מאושר, בלי מילים. בת באה לנו, בימיה יבוא הגואל, ובעזרת השם אחדות בעם ישראל. שבוע טוב ובשורות טובות תגידו אמן", פרסם קארה את ההודעה המרגשת בעמוד הטוויטר.

אביר קארה איבד חבר בפיגוע ונשבר: "מתגעגע אליך בוס"

הבשורה המשמחת על הולדת בתו של קארה מגיעה כחודש וחצי לאחר שאיבד את חברו, איליה סוסנסקי הי"ד, שנרצח בפיגוע הקשה בשכונת נווה יעקב. "איליה היקר, קשה כל כך לדבר עלייך בזמן עבר ילד מקסים שאתה. כשרוני, מלא שמחת חיים, אוהב אדם, עם המון צניעות וענווה אצלך כולם היו 'בוסים', כי לא היה לך גרם אחד של אגו. נתת לכולם הרגשה טובה מרחב איליה קראתי לזה", כתב קארה. 

קארה הוסיף וכתב על דמותו הייחודית. "עבדנו יחד, צמוד משך שנה וחצי  זכיתי להכיר את הטוב שבך והאור שהיה מגיע איתך לעבודה.  היה לך אור מיוחד שמקרין ומאיר לאחרים.  בערב שבת בפיגוע מחריד בשכונה שלך בנווה יעקב, מחבל ארור ירה בך מטווח קצר למוות ואתה רק בן 26, פשוט היית במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. מולך עמד מחבל בן עוולה שינק רעל ושנאה, לא מישהו שמסוגל להבחין במלאך עם הקסם והאור הכל כך מיוחד שלך. עצוב מאוד לאבד חבר, אוהבים אותך, לא מעכלים וכואבים. משפחת קארה, איטליאנו והחברים. נפרדים בצער ובכאב רב. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים לעד. מתגעגע אליך בוס".