אסון העגורן גופת גבר נפלטה לחוף באשדוד: משפחות הנעדרים עודכנו

על רקע מאמצי החיפוש אחר שני הנעדרים בעקבות קריסת עגורן באשקלון, אותרה גופת גבר שנפלטה לחוף הים באשדוד. משפחת אחד הנעדרים עודכנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 09:00 כב באדר התשפג

גופת גבר נפלטה לחוף באשדוד: משפחות הנעדרים עודכנו
קריסת העגורן באשקלון, צילום: כבאות והצלה ארצי

ממאמצי החיפוש אחר שני הנעדרים מאסון קריסת העגורן באשקלון נמשכים גם היום (ד'), בהמשך לכך, בשעה האחרונה נפלטה גופת גבר לחוף הים בעיר אשדוד. שוטרים שהגיעו למקום, החלו לבצע פעולות לאימות זהותו, ובמקביל עודכנה משפחת אחד הנעדרים. 

קריסת העגורן: שני אנשי הצוות הוגדרו כנעדרים

כזכור, ככל הנראה בעקבות מזג האוויר הקשה והרוחות אתמול, עגורן של חברת החשמל נפל למי הים באשקלון. על העגורן היו שלושה אנשי צוות, כאשר אחד מהם חולץ במהלך הלילה. שני אנשי הצוות הנוספים הוגדרו כנעדרים וככל שעוברות השעות גובר החשש לחייהם.

כוחות משטרה, כבאות וחיל הים ממשיכים כל העת בניסיונות האיתור של שני הנעדרים. בתחילה, חשבו הכוחות במקום כי ישנו רק נעדר אחד אך בהמשך התברר כי ישנו עוד עובד נעדר וכוחות החילוץ מנסים להגיע גם אליו. בזמן שהעגורן קרס, הרוחות במקום היו במהירות של 20 קמ"ש, אך החשד הוא שפרץ רוח קשה הביא לנפילת העגורן במקום.

תחנת הכח באשקלון

תחנת הכח באשקלון צילום: Moshe Shai/FLASH90

צוות מיוחד יחקור את האירוע

בחברת החשמל מסרו בעקבות האירוע הקשה כי "בשל מזג אוויר חריג ורוחות עזות, נפגע מזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, כשאחד העגורנים קרס ויש חשש לנפגעים. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים נמצאים במקום. חברת החשמל תקים צוות שיתחקר את האירוע".