ענהאל שמואלי בווידוי אישי: "זה התחיל בתקופת טיפולי הפוריות"

אושיית הרשת הדתית פרסמה פוסט חשוף ואישי באינסטגרם בו שיתפה: "מבלי ששמתי לב התחלתי לפצוע את עצמי ולקלף את העור מסביב לאצבעות, מנגנון טבעי של הסחת דעת כדי לא להתמודד עם הכאב שבלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 21:07 כג באדר התשפג

ענהאל שמואלי בווידוי אישי: "זה התחיל בתקופת טיפולי הפוריות"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

"אני באמת רוצה להעניק לעצמי ריפוי. ריפוי לנפש", כך אמרה ענאל שמואלי בסרטון כן וחשוף שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. לשמואלי, שמרבה לשתף את עשרות אלפי עוקביה בדעותיה ובחוויותיה האישיות, היה חשוב לשתף הפעם בנושא אישי וכואב.

"זה התחיל בתקופת הטיפולי פוריות אי שם לפני יותר מחמש שנים"

"למעשה זה התחיל בתקופת הטיפולי פוריות אי שם לפני יותר מחמש שנים" פתחה שמואלי את הפוסט שכתבה לצד הסרטון, "בהתחלה הייתי 'רק' כוססת ציפורניים פה ושם, עוד לא הרגל מן המניין, אבל נתתי לעצמי הסברים שזה בטח בגלל הסטרס, הרי לכל אחד יש ביטוי אחר לכאב".

ענהאל שיתפה כי "ככל שהזמן עבר הרגשתי חנוקה שאסור לי לדבר על הכאב שלי, שיש דירוג סמוי ובעלות על הכאב למי מותר לשתף ולמי אסור", וסיפרה כי אט-אט המצב הלך והחמיר, לדבריה, "השיא הגיע בשנה האחרונה מאז התאונה שעברתי במרץ שעבר. ומבלי ששמתי לב התחלתי לפצוע את עצמי ולקלף את העור מסביב לאצבעות, מנגנון טבעי של הסחת דעת כדי לא להתמודד עם הכאב שבלב".

ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי צילום: ללא

"לכל אדם יש כאב"

אושיית הרשת הסבירה את התופעה ממנה היא סובלת: "לכל אדם יש כאב, כל אחד חווה אחרת את הדברים, אין לנו הסברים למה אנו חווים כך או כך את הדברים. גם אם נברח ונחשוב שהכל בסדר, הגוף הוא בנק זיכרון וימשיך לאותת לנו להפסיק לברוח ולהתחיל לפרק את הכאב".

לסיום הסבירה שהיא "משתפת רק כדי תהיו קשובים לעצמכם ולגוף שלכם כי הוא פשוט רוצה להזכיר לכם לא לשכוח את עצמכם, ואם אני זאת שהזכרתי לכם. השיתוף שלי היה שווה את זה". אמרה שמואלי, ובסיום דבריה כתבה, "כי כשאת פוצעת את עצמך את שוכחת את עצמך".