אמא של מוישי קליינרמן מציינת שנה לשיחה האחרונה: "חודש שמחולל ניסים"

שנה עברה מאז הפעם האחרונה בה הוריו של מויישי קליינרמון דיברו איתו בפעם האחרונה. לאמו גיטי היה חשוב לפנות לעם ישראל: "שיחזור לביתו בריא ושלם בגוף, נפש ורוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 18:10 כג באדר התשפג

אמא של מוישי קליינרמן מציינת שנה לשיחה האחרונה: "חודש שמחולל ניסים"
קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

שנה עברה ועדיין לא בבית: גיטי קליינרמן, אמו של הנער מוישי קליינרמן שהיום (ד') מלאה שנה מאז הפעם האחרונה בה שוחח עם הויריו, פרסמה מכתב לעם בו שיתפה דברי חיזוק לישועתו והצלתו של בנה: "ישועת אברהם משה בן שמואל וגיטל-שיחזור לביתו בריא ושלם בגוף, נפש ורוח". 

"עם ישראל היקרים מאד! היום אנחנו סופרים 365 ימים לשיחה האחרונה עם מוישי שלנו, כן שנה שלימה עגולה!" כתבה גיטי. "מה עברנו אנחנו באופן אישי, ומה עברנו כולנו בגלות המרה והאיומה? כולנו רוצים גאולה וישועה, נכון?", כך כתבה גיטי.

גיטי קליינרמן, פתק מרגש למוישי

גיטי קליינרמן, פתק מרגש למוישי צילום: David Cohen/Flash90

"זהו חודש שמחולל ניסים עד עצם היום"

קליינרמן שיתפה לימוד של השל"ה הקדוש, "יש אדם דואג, ויש דאגן. יש אדם כועס, ויש כעסן. יש אדם חולם, ויש חלמן. יש נס - ויש ניסן". והסבירה, "מה ההבדל בין דואג לדאגן? דואג- פעם אחת. דאגן- זו כבר תכונה קבועה. כועס- פעם אחת. כעסן כעס תמיד. נס- התרחש פעם אחת ונגמר. ואילו ניסן- זו תכונה תמידית".
 
"חודש ניסן הוא לא רק חודש המציין את הנס של יציאת מצריים שארע לפני אלפי שנים", כך הסבירה,  "זהו חודש שמחולל ניסים עד עצם היום הזה! כאשר אדם עושה השתדלות קטנה, חודש ניסן הופך למנוף של ברכה!", גיטי סיימה בשאלה: "מה אתם לוקחים אתכם לחודש הקרוב?"