אסון העגורן באשקלון: הותר לפרסום שמו של הנעדר השלישי

בעקבות אסון העגורן שהתרחש ביום שני בערב, במשטרה פתחו במבצע חיפושים נרחב אחר הנעדר השלישי, ניר דקל, בן 55 ואב לשלושה ילדים מקיבוץ אור הנר

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 13:12 כג באדר התשפג

אסון העגורן באשקלון: הותר לפרסום שמו של הנעדר השלישי
צילום: Photo by Flash90

בעקבות הרוחות החזקות שנשבו ביום שני האחרון ברחבי הארץ, עגורן של חברת החשמל נפל למי הים באשקלון. על העגורן היו שלושה אנשי צוות, כאשר אחד מהם חולץ במהלך אותו הלילה. למחרת נמשתה גופתו של הנעדר נפתלי אדרי בחוף באר שבע שבאשדוד. בתוך כך, במשטרה פתחו במבצע חיפושים נרחב אחר הנעדר השלישי, ניר דקל, בן 55 ואב לשלושה ילדים מקיבוץ אור הנר.

חברת החשמל תקים צוות שיתחקר את האירוע

כאמור, כוחות משטרה, כבאות וחיל הים ממשיכים כל העת בניסיונות האיתור של שני הנעדרים. בתחילה, חשבו הכוחות במקום כי ישנו רק נעדר אחד אך בהמשך התברר כי ישנו עוד עובד נעדר וכוחות החילוץ מנסים להגיע גם אליו. בזמן שהעגורן קרס, הרוחות במקום היו במהירות של 20 קמ"ש, אך החשד הוא שפרץ רוח קשה הביא לנפילת העגורן במקום.

צילום: Flash 90

בעקבות האירוע הקשה, בחברת החשמל מסרו כי "בשל מזג אוויר חריג ורוחות עזות, נפגע מזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, כשאחד העגורנים קרס ויש חשש לנפגעים. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים נמצאים במקום. חברת החשמל תקים צוות שיתחקר את האירוע".