"אויבנו צריכים לדעת: לאגרוף הברזל של צה"ל יש גיבוי רחב - אנו מאוחדים"

באופוזיציה מגיבים לאירוע הביטחוני החמור שהותר לפרסום. בני גנץ הציג גישה מאוחדת מול האיום של חזבאללה: "מול האיומים והאתגרים הביטחוניים אנו מאוחדים גם בימים מורכבים אלו" | מנגד, אביגדור ליברמן תקף: "שינוי משוואה מרחיק לכת מול ארגוני הטרור"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/03/23 18:55 כב באדר התשפג

"אויבנו צריכים לדעת: לאגרוף הברזל של צה"ל יש גיבוי רחב - אנו מאוחדים"
בני גנץ | , צילום: Erik Marmor/Flash90

הערב (ד') הוסר האיפול והותר לפרסום כי כוחות הביטחון נטרלו את המחבל שביצע פיגוע בסמוך לצומת מגידו.  במהלך הסריקות וחסימות הצירים, נעצר כלי רכב בו נע המחבל החמוש, באזור מושב יערה בכביש 899. בעת מעצרו כוחות שב"כ וימ"מ אשר נטרלו וחסילו אותו. שר הביטחון לשעבר ויור המחנה הממלכתי הגיב הערב לפרשה.

"לאגרוף הברזל של צה"ל ומערכת הביטחון יש גיבוי רחב"

"הערב הזה", כתב גנץ בחשבון הטוויטר שלו, "אויבנו צריכים לדעת, שלאגרוף הברזל של צה"ל ומערכת הביטחון יש גיבוי רחב. אני מבקש להדגיש - כל החלטה ביטחונית אחראית ונכונה, תקבל גיבוי מלא גם מהאופוזיציה. מול האיומים והאתגרים הביטחוניים אנו מאוחדים גם בימים מורכבים אלו". 

חברו של גנץ לרשימה, חבר הכנסת גדעון סער, הגיב גם הוא: "הארועים הביטחוניים האחרונים חמורים ביותר ומלמדים על פגיעה בהרתעה הישראלית מול 'החיזבאללה'. ישראל צריכה לעמוד מאוחדת מול אתגר זה ויינתן גיבוי למענה ביטחוני ללא שיקולים פוליטיים", אמר בדומה לגנץ.

גדעון סער נגד בנימין נתניהו

גדעון סער | צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

ליברמן: "האירוע הביטחוני במגידו הוא מן החמורים שראינו בתקופה האחרונה"

מנגד, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, התייחס בחשבון לאירוע הביטחוני החמור בצפון, ותקף: "האירוע הביטחוני במגידו הוא מן החמורים שראינו בתקופה האחרונה. מחבל לבנוני חודר עמוק לתוך שטח מדינת ישראל, מניח מטען וחוזר צפונה. הכלת אירוע מן הסוג הזה, מהווה פגיעה ביכולת ההרתעה של צה"ל ומוביל לשינוי משוואה מרחיק לכת מול ארגוני הטרור".