קריסת העגורן לים באשקלון: נמשכים החיפושים אחר שני הנעדרים

צוותים של משטרה, כבאות וחיל הים ממשיכים בניסיונות האיתור של שני עובדי חברת החשמל שנעדרים בים מאז קריסת העגורן הלילה. העגורן קרס בעקבות מזג האוויר הקשה

חדשות כיפה חדשות 14/03/23 09:31 כא באדר התשפג

קריסת העגורן לים באשקלון: נמשכים החיפושים אחר שני הנעדרים
העגורן שנפל לים, נמשכים מאמצי החילוץ, צילום: כבאות והצלה ארצי

קריסת העגורן באשקלון: עגורן של חברת החשמל נפל הלילה למי הים באשקלון בעקבות מזג האוויר הקשה והרוחות. על העגורן היו שלושה אנשי צוות, כאשר אחד מהם חולץ במהלך הלילה. שני אנשי הצוות הנוספים עדיין נעדרים וככל שעוברות השעות יש חשש לחייהם.

 

כוחות ההצלה ממשיכים לחיפושים אחר שני הנעדרים

כוחות משטרה, כבאות וחיל הים ממשיכים כל העת בניסיונות האיתור של שני הנעדרים. בתחילה, חשבו הכוחות במקום רק נעדר אחד אך בהמשך התברר כי ישנו עוד עובד נעדר וכוחות החילוץ מנסים להגיע גם אליו. בזמן שהעגורן קרס, הרוחות במקום היו במהירות של 20 קמ"ש, אך החשד הוא שפרץ רוח קשה הביא לנפילת העגורן במקום.

תחנת הכוח באשקלון

תחנת הכוח באשקלון צילום: Moshe Shai/FLASH90

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה יחד עם כוחות צה''ל, כיבוי האש וחברת החשמל, פעלו לאורך הלילה במאמצים לאיתור וחילוץ הנעדרים שככל הנראה נפלו למים בזמן קריסת העגורן, וחילצו כאמור אדם אחד במצב קל". עוד נמסר כי "הערכת המשטרה הנה שישנם כרגע שני נעדרים נוספים שהכוחות מבצעים אחריהם חיפושים נרחבים תוך שימוש ביחידות צוללנים ואמצעים".

צוות מיוחד יחקור את האירוע

בחברת החשמל מסרו בעקבות האירוע הקשה כי "בשל מזג אוויר חריג ורוחות עזות, נפגע מזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, כשאחד העגורנים קרס ויש חשש לנפגעים. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים נמצאים במקום. חברת החשמל תקים צוות שיתחקר את האירוע".