גלית דיסטל תוקפת: "אולי את לא מספיק אינטליגנטית"

בנאומה בכנסת, שרת ההסברה טענה כי מזרחים מודרים מבית המשפט העליון, ותקפה את חברת הכנסת מירב כהן מהאופוזיציה, בת להורים מרוקאים: "את, דווקא את שאת באה מהם, דווקא את מנציחה את הדיכוי הזה כפל כפליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 08:24 כב באדר התשפג

גלית דיסטל תוקפת: "אולי את לא מספיק אינטליגנטית"
גלית דיסטל תקפה את מירב כהן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה אתמול (ג') את חברת הכנסת מירב כהן מטעם יש עתיד על במת הכנסת, והאשימה אותה בכך שלמרות היותה בת להורים יוצאי מרוקו, בהתנגדותה לרפורמה המשפטית היא מנציחה אפליה עדתית. זאת מכיוון שלטענת אטבריאן: "עד 2012 היו רק ארבעה שופטים מזרחים בבית המשפט העליון".

"הגברת מירב כהן- את, דווקא את שאת באה מהם, שהם האחים שלך והבני דודים שלך והשכנים שלך, דווקא את מנציחה את הדיכוי הזה כפל כפליים", אמרה שרת ההסברה "כן עם כל הטון הציני והמשוחק שלך. או שאולי את לא מספיק אינטליגנטית להבין מה שקורה פה?".

מירב כהן

מירב כהן צילום: כיפה

"נתניהו לא עשה דבר למינוי מזרחים"

חברת הכנסת כהן לא נשארה חייבת והגיבה בציוץ בחשבון הטוויטר שלה "גלית, מפלגת הליכוד, שמאז ומעולם עמדו בראשה רק גברים אשכנזים, כבר 15 שנה במצטבר בשלטון בראשות נתניהו האשכנזי", כתבה וטענה כי נתניהו "לא עשה דבר למינוי מזרחים לביהמ"ש העליון".

עוד הוסיפה וכתבה חברת הכהן,"את כנראה חושבת שאותנו המרוקאים אפשר להפעיל כמו איזה עדר אם רק תגידי מספיק את המילה 'כבוד'. אבל אנחנו יותר חכמים, סליחה- יותר אינטליגנטים, כדברייך, ממה שנתניהו ואת חושבים".