בני עקיבא הזמינה חניכים להפגנה: "על כולכם מוטלת אחריות היסטורית"

לאחר התדיינות שנערכה במועצת תנועות הנוער, התקבלה החלטה לקיים הפגנה למען אחדות העם בהשתתפות התנועות השונות | תנועת בני עקיבא הודיעה כי תשתתף והזמינה את חבריה לבוא להפגין: "יכולים להמשיך יחד בשיתוף פעולה למרות המחלוקות בינינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 20:44 כא באדר התשפג

בני עקיבא הזמינה חניכים להפגנה: "על כולכם מוטלת אחריות היסטורית"
בני עקיבא. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

מועצת תנועות הנוער התכנסה היום (ג') והחליטה לארגן הפגנה למען שמירה על אחדות העם. בעקבות כך תנועת הנוער הדתית לאומית בני עקיבא פרסמה הודעה בה נכתב כי תיקח חלק בהפגנה, והזמינה את חברי התנועה להצטרף למחאה שעתידה להתקיים מחר בערב בכיכר אגרנט בירושלים.

"לא נעמוד מנגד"

בהודעה שפורסמה והופצה נכתב: "על כולכם מוטלת אחריות היסטורית לקיומה של מדינת ישראל. בשום פנים ואופן אינכם יכולים להתעלם ממנה ואל לכם להשתמש במשבר זה להעמקת הקיטוב, השסע והקרע. פעלו מיד לעצור את ההתדרדרות. זו אחריותכם".

בהודעה נכתב עוד: "לא נעמוד מנגד בעוד אנו שוקעים לתרבות פוליטית של שיסוי וקיטוב. זה הזמן לאחריות – מונעים את הקרע, דואגים לעתיד המדינה.אנשים אחים אנחנו, ועלינו לפעול יחד על מנת להמשיך ולהוביל יחד את המפעל הציוני הגדול שנקרא מדינת ישראל".

צילום: בני עקיבא

מזכ"ל בני עקיבא: יחד כל הדרך

יגאל קליין, מזכ"ל בני עקיבא, בירך על ההצטרפות של התנועה: "בני הנוער והדור הצעיר שיגיעו מחר להפגין יחד הם ההוכחה הטובה ביותר לכך שיש תקווה ושאנחנו יכולים להמשיך יחד בשיתוף פעולה למרות המחלוקות בינינו".

הוא הוסיף: "אנו קוראים למנהיגי הציבור מכלל הקשת הפוליטית להקשיב לקולות התקווה והרצון להמשיך יחד שלעיתים נעלמים מהשיח. אנו מאמינים כי היחד של בני הנוער הוא המפתח להמשך החלומות הגדולים של כולנו. מחר יתייצבו זה לצד זה תומכים ברפורמה ומתנגדים לה, ובחיבור עמוק יאמרו בקול רם: יחד כל הדרך".