הבקשה המיוחדת של גפני - רגע לפני ההפגנה נגדו

הערב מתוכננת להתקיים הפגנה תחת ביתו של יושב ראש דגל התורה משה גפני, במחאה על תמיכתו ברפורמה המשפטית. מארגני ההפגנה מסרו: "אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן - טעות בידיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 17:26 כא באדר התשפג

הבקשה המיוחדת של גפני - רגע לפני ההפגנה נגדו
גפני, צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

החל מהשעה שבע וחצי תתקיים היום (ג') הפגנה מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני, יושב ראש מפלגת דגל התורה, המרכיבה את מפלגת אגודת ישראל. בתגובה לכך, מלשכתו של גפני נמסר כי הוא מבקש מהציבור שלא להגיע להפגנה הערב בבני ברק ולא להתעמת עם המפגינים במקום.

זו הפעם הראשונה בה יקיימו פעילים המתנגדים לרפורמה המשפטית הפגנה מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות. לדברי מארגני ההפגנה "חרדים לדמוקרטיה", מחאה זו מהווה יריית פתיחה למהלך נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה "להוריד את בג"צ" ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות. 

"מאדריכלי ההפיכה המשטרית"

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר כי "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ורוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בג"צ".

עוד נכתב כי "אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן - טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפלייה לא יעברו במשמרת שלנו."

המפגינים חוסמים את איילון

מפגינים חוסמים את איילון, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90