בפיקוד עמי אשד: אלפים בהפגנות בתל אביב | הזמר נאם בהפגנה בירושלים

ההפגנות של מתנגדי הרפורמה המשפטית התחדשו ברחוב קפלן בתל אביב זה שבוע עשירי ברציפות. על כוחות המשטרה, מפקד ניצב עמי אשד, שהודח וחזר לתפקידו בהוראת היועמ"שית. בירושלים נערכת הפגנת אנשי ימין המתנגדים לרפורמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/23 21:09 יח באדר התשפג

בפיקוד עמי אשד: אלפים בהפגנות בתל אביב | הזמר נאם בהפגנה בירושלים
עמי אשד, בלב הסערה, צילום: Erik Marmor/Flash9

שבוע עשירי ברציפות: עשרות אלפי אנשים ממתנגדי הרפורמה במערכת המשפט, מפגינים הערב זה שבוע עשירי נגד הרפורמה. מוקד ההפגנה נמצא כמידי שבת ברחוב קפלן התל אביבי, כשגם בערים נוספות בארץ נערכות הפגנות של מתנגדי הרפורמה. מי שמוביל את פעילות המשטרה, המאבטחת את ההפגנה הגדולה וגם שומרת על השארת נתיבי איילון פתוחים, הוא ניצב עמי אשד העומד בלב הסערה.

ההפגנה הערב

ההפגנה הערב צילום: Erik Marmor/Flash90

ההפגנות החלו בשעה 17:00 אז החלה המשטרה לחסום את הצירים המובילים למוקד ההפגנה. כאמור, הפגנות נערכות גם בחיפה, ירושלים ובאר שבע שם נאם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. במפגינים בתל אביב קיבלו את ניצב אשד בקריאות "גיבור ישראל" זאת על רקע כוונת המפכ"ל והשר בן גביר להדיחו מהתפקיד.

ניצב עמי אשד, מפקד על ההפגנה לאחר הסערה

ניצב עמי אשד, מפקד על ההפגנה לאחר הסערה צילום: Erik Marmor/Flash90

הפגנת הימין בירושלים

גם בירושלים נערכה הפגנה של מתנגדי הרפורמה מן הימין הישראלי. מי שמוביל את ההפגנה הוא השר לשעבר יועז הנדל כשבין היתר הגיעו שחקני הסדרה 'פאודה' להפגין גם הם. בין היתר נאם הזמר והשחקן עידן עמדי.

עידן עמדי, נאם בהפגנה

עידן עמדי, נאם בהפגנה צילום: Yonatan Sindel/Flash90