התינוקת השתחחרה אחרי 65 יום בפגייה: "עדיין יש ניסים בעולם"

שמחה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: פגה שנולדה במשקל 800 גרם משתחררת לביתה לאחר 65 יום בפגייה | "משתחררים בפורים והשמחה היא כפליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 13:38 טו באדר התשפג

התינוקת השתחחרה אחרי 65 יום בפגייה: "עדיין יש ניסים בעולם"
התינוקת, צילום: ללא

לפני למעלה מחודשיים נולדו זוג תאומות בשבוע 26 ובמשקל 800 גרם כל אחת בחדר הלידה של ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. עם לידתם, הועברו הפגות להמשך טיפול בפגיית ביה"ח.  כעבור עשרה ימים, מפאת פגות קיצונית, נפטרה אחת התאומות. לשמחת כולם, הפגה הנוספת, הלכה והתחזקה מיום ליום עד לשחרורה היום, בשעות הקרובות, מבית החולים, כאשר היא בריאה ובמשקל 2.20 קג'.

"מקרה כל כך קיצוני שמסתיים בצורה כל כך אופטימית"

ד"ר עומר גלובוס מנהל פגייה ויילודים ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מסר: "מדובר בתינוקת, שחרף תנאי פתיחה כמעט בלתי אפשריים, הוכיחה לנו - דווקא בפורים, שעדיין יש ניסים בעולם.  העבודה בפגייה רצופה אתגרים וקשיים, אך מקרה כל כך קיצוני שמסתיים בצורה כל כך אופטימית, היא הסיבה שאנחנו כאן ולא מוותרים על אף אחד - אף פעם"

ההורים הוסיפו בהתרגשות: "לפני 9 שבועות נולדה לנו תינוקת במשקל 820 גרם שירדה בהמשך ל 740 גרם, הנס שלנו היה שזה קרה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד - הפגייה המדהימה בארץ. צוות מקצועי ומסור, שתמך בנו לאורך כל הדרך ואנחנו משתחררים בפורים והשמחה היא כפליים"