השר מהליכוד צייץ על פשרה - ומיהר למחוק

השר מיקי זוהר הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי בכוונת הקאוליציה להציג מתווה מוסכם להידברות ורק אז הרפורמה במערכת המשפט תושלם וכעבור דקה מחק את הציוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 15:50 יג באדר התשפג

השר מהליכוד צייץ על פשרה - ומיהר למחוק
מיקי זוהר, צילום: אורן כהן

כחלק ממאמצי קידום ההידברות בנוגע לרפורמה המשפטית, נפגש היום (ב') נשיא המדינה יצחק הרצוג עם כמאה ראשי רשויות והצהיר כי יש התקדמות במגעים. "אנחנו קרובים מתמיד לאפשרות של מתווה מוסכם. יש הסכמות מאחורי הקלעים על רוב הדברים. עכשיו זה תלוי במנהיגות הלאומית שלנו, בקואליציה ובאופוזיציה" אמר הנשיא לנוכחים.

השר מהליכוד צייץ על פשרה - ומיהר למחוק

בעקבות ההתקדמות במגעים, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי בקואליציה מתכוונים להציג מתווה מוסכם להידברות ורק אז הרפורמה במערכת המשפט תושלם: "נציג מתווה והגיוני ובע"ה הרפורמה תושלם". כעבור דקה, מחק זוהר את ההודעה ופרסם ציוץ חדש: "אין לי ספק שהרפורמה תושלם ותימצא הדרך להביא מתווה הגיוני ונכון".

הציוץ הראשון

הציוץ הראשון

צילום מסך

הציוץ החדש

הציוץ החדש

צילום מסך

 לפיד וגנץ לנשיא הרצוג: "כל הושטת יד לאחדות נתקלת בסירוב"

בעקבות הודעתו של הנשיא הרצוג על ההתקדמות במגעים, יו"ר יש עתיד וראש האופוזיציה, יאיר לפיד פרסם הודעה משותפת יחד עם יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, בה טענו כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו מסרב ולהגיע להידברות. "כל הושטת יד שלנו למען אחדות ישראל נתקלה בדריסה וסירוב. ישראל ניצבת בפתחו של מצב חירום לאומי, ונתניהו מסרב לעצור".

הנשיא הרצוג עם ראשי הרשויות, היום

הנשיא הרצוג עם ראשי הרשויות, היום צילום: חיים צח/לע"מ

לפיד וגנץ הוסיפו ואמרו כי הם מעריכים את מאמציו של הנשיא, אך כדי להגיע להידברות, נתניהו חייב לעצור את החקיקה. "אנו מכבדים ומעריכים מאוד את מאמצי נשיא המדינה להגעה להידברות והסכמות רחבות. אך כדי להגיע להידברות כנה ואפקטיבית שתביא לשמירה על הדמוקרטיה ועל אחדות העם, על נתניהו להודיע על עצירה מוחלטת, מקיפה ואמיתית של תהליך החקיקה. כל הניסיונות לקיצורי דרך הם דריסה של הידברות אמיתית", כתבו לפיד וגנץ.