בן דודם של הנרצחים בפיגוע גילה זאת בטוויטר ומבקש: "אולי נצליח לתקן עולם"

אברום נאמבורג, בן דודם של הלל ויגל יניב הי"ד שיתף בדרך המזעזעת בה נודע לו על הירצחם של יקיריו והתחנן בפני העוקבים שלו: "בבקשה מכולם, בבקשה מכולכם, אל תתנו יד לדבר הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/23 18:14 ט באדר התשפג

בן דודם של הנרצחים בפיגוע גילה זאת בטוויטר ומבקש: "אולי נצליח לתקן עולם"
צילום: באדיבות המשפחה

חמישה ימים עברו מאז נרצחו שני האחים יגל והלל יניב הי"ד, בפיגוע ירי כשעברו עם רכבם בכפר הפלשתינאי חווארה. בפוסט מטלטל שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, שיתף בן דודם של יגל והלל יניב הי"ד, אברום נאמבורג, בדרך המזעזעת בה נודע לו על אבדן קרובי משפחתו: "ביום ראשון גיליתי שבני דודים שלי נרצחו בגלל סרטון שעלה בטוויטר".

"בסרטון הזה כבר זיהיתי באופן ודאי כי הפצוע שעליו הוא מבצע החייאה היה יגל יניב ז"ל"

אברום, שיש לו מספר קרובי משפחה שגרים באיזור השומרון, תיאר כיצד מרגע ששמע על הפיגוע הייתה לו תחושת בטן לא טובה. בניסיון להבין מי הפצועים, נכנס לרשת החברתית טוויטר וחיפש את המילה חווארה. 

גלילה מהירה בפיד הובילה אותו הישר לסרטונים קשים של הפיגוע ותיעודים של החייאה בפצוע, בהם רואים באופן גלוי את פניו. "בסרטון הזה כבר זיהיתי באופן ודאי כי הפצוע שעליו הוא מבצע החייאה היה יגל יניב ז"ל, בן דודי האהוב", כתב אברום בציוץ שפרסם.

פיגוע בחווארה

זירת הפיגוע בחווארה | צילום: דוברות מד"א

נאמבורג תיאר את הרגע הכואב בו גילה על האובדן: "הנשימה נעתקה, הדם נעלם מהפנים והיד התחילה לרעוד. לא יכול להיות אני אומר לעצמי, לא יכול להיות. בתוך תוכי כבר ידעתי", כעבור זמן קצר נודע לו גם על הרצחו של הלל הי"ד. 

זו החוויה הכי גרועה שהייתה לי בחיים

"זו החוויה הכי גרועה שהייתה לי בחיים", כתב אברום, ותקף את מפיצי הסרטון: "כל החוויה הזו נגרמה לי כי מישהו החליט להעלות סרטון של החייאה של בנאדם עם פנים חשופות. הסרטון כנראה צולם על ידי ערבי, שממנו אין לי ציפיות. אבל בגלל שבשורת החיפוש כתבתי חווארה בעברית, אני מניח שמי שהעלה אותו היה משתמש יהודי או ישראלי".

נמבורג הפציר: "בבקשה מכולם, בבקשה מכולכם. אל תתנו יד לדבר הזה. אל תגרמו לאנשים לחוות את החוויות הקשות ביותר שיכולות להיות עבורם. תפסיקו להעלות סרטונים כאלה. זה פשוט נורא ואיום".