אבנר נתניהו לא נשאר אדיש - כך הוא הגיב לחילוץ של אמא

בוקר אחרי שרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, חולצה לאחר שמאות מפגינים צרו על המספרה בה שהתה, בנה פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב: "שמח שחזרת בשלום, איפה ארגוני הנשים?"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/03/23 16:05 ט באדר התשפג

אבנר נתניהו לא נשאר אדיש - כך הוא הגיב לחילוץ של אמא
צילום: פלאש 90

מאות מפגינים צרו אמש (ד') על מספרה אליה נכנסה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, וסרבו לתת לה לצאת. נתניהו, ששהתה במספרה במשך כמעט ארבע שעות, חולצה לבסוף לאחר שכוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופעלו כמו בסרט פעולה. בוקר אחרי האירוע, בנה, אבנר נתניהו פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב: "שמח שחזרת בשלום, איפה ארגוני הנשים?"

התמונה המרגשת של שרה נתניהו אחרי החילוץ הדרמטי

במהלך המצור המביש, צייץ ראש הממשלה נתניהו: "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו". לאחר החילוץ הדרמטי, שיתף ראש הממשלה תמונה מרגשת במיוחד, בו הוא נראה יחד עם רעייתו: "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע. האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

מפגינים מול המספרה של שרה נתניהו

מפגינים מול המספרה של שרה נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

במערכת הפוליטית מגיבים למצור על שרה נתניהו: "אנרכיסטים פריווילגים"

בתוך כך, במערכת הפוליטית הגיבו בחריפות לאירועים כשגם ראשי האופוזיציה גינו את המפגינים וקראו להם לתת לרעיית ראש הממשלה לצאת מהמקום בבטחה. יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד כתב בטוויטר: "קורא למפגינים בכיכר המדינה לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה. המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית והרס הדמוקרטיה".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר תקף את המפגינים וכתב: "חבורת אנרכיסטים פריבילגים שלא מצליחים להשלים עם הפסד צורב בבחירות ואיבוד השלטון, צרים על אשת ראש הממשלה ולעזאזל חופש התנועה. דמוקרטיה, עלאק. מגבה את המשטרה לפעול במהירות וככל הנדרש, כדי להגן על חייה".