אחרי המצור על המספרה: אשת ראש הממשלה חולצה

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית מתגודדים בפתח מספרה בה שוהה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בזמן שהמפגינים קוראים קריאות לעברה המאבטחים חוצצים, כוח משטרה הוזעק למקום | בין המפגינים: חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן: "איזה הפתעה נפלאה חיכתה לה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 22:40 ח באדר התשפג

אחרי המצור על המספרה:  אשת ראש הממשלה חולצה
המפגינים מחוץ למספרה בה שהתה שרה נתניהו, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מצור על שרה נתניהו: אירוע חמור התרחש הערב בשולי המחאה הגדולה נגד הרפורמה המשפטית, כאשר מאות מפגינים צרו על מספרה בה שהתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו וסרבו לתת לה לצאת. נתניהו, ששהתה במספרה במשך כמעט ארבע שעות, חולצה לבסוף לאחר שכוחות משטרה גדולים הגיעו למקום.

המפגינים צרו על המספרה של שרה נתניהו 

הערב (ד׳) עם התחדשות  המחאות בתל אביב. התרחש אירוע חריג, בו מפגינים צרו על מספרה בה שהתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, כוחות משטרה מתגברים את מאבטחיה. 

צפו במפגינים מחוץ למספרה:

המפגינים מחוץ למספרה בה שהתה שרה נתניהו צילום: סעיף 27 א

המפגינים אתרו את שרה נתניהו  והחלו להתקהל סביב המספרה

האירוע החל כאשר המפגינים איתרו את מיקומה של המספרה בה שוהה הגברת נתניהו בכיכר המדינה בתל אביב, והחלו להתגודד מחוץ לפתח המספרה תוך שהם קוראים לעברה קריאות.

מאבטחי אשת ראש הממשלה חצצו בין המפגינים למספרה

בתוך כך, מאבטחיה של אשת ראש הממשלה עמדו וחצצו בין המפגינים לבין פתח המספרה. מי שעוד נוכח במקום ו העלה סרטון, הוא סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן.

יאיר גולן: "שרה הגיעה להסתפק תראו איזו הפתעה חיכתה לה"

בסרטון שפרסם מהמקום גיבה גולן את המפגינים ואומר: "שרה הגיעה להסתפר, תראו איזה הפתעה חיכתה לה, קדימה עד הסוף עם המרי האזרחי".

צשרה נתניהו, נשארה בתוך המספרה | ילום: Moti Milrod/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאירועים ואמר: "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

האירוע הסתיים לאחר שנתניהו, ששהתה במספרה במשך כמעט ארבע שעות, חולצה לבסוף לאחר שכוחות משטרה גדולים הגיעו למקום.

המפגינים מחוץ למספרה

המפגינים מחוץ למספרה צילום: אור אדר