"קושרים את התפילין לגרון" נתן זהבי עדיין מסרב להתנצל- ויושעה לצמיתות

כבר לפני מספר חודשים העיתונאי הוותיק הביע את רצונו כי מניחי התפילין יתלו את עצמם באמצעותו, והוא עדיין מסרב להתנצל. לכן, כך על פי הדיווח, זהבי צפוי לסיים את תפקידו בתחנת הרדיו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/03/23 11:29 ח באדר התשפג

נתן זהבי עדיין מסרב להתנצל- ויושעה לצמיתות
צילום: Miriam Alster/FLASH90

מספר חודשים חלפו מאז המונולוג המפורסם של שדרן הרדיו נתן זהבי, כאשר במהלך שידור תוכניתו ברדיו 103FM, הוא הביע את רצונו כי מניחי התפילין יתלו את עצמם. "לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור", כך אמר אז. 

ההתבטאות החריגה עוררה סערה והתנגדות רבה, והיום (ד') מפרסם אתר מאקו כי זהבי עדיין לא מוכן להתנצל על הדברים הקשים ועל כן יפוטר מהתחנה. על פי הדיווח, זהבי צפוי לסיים את העסקתו במקום לאחר עשרות שנים. בנוסף, המנכ"ל, אור צלקובניק, הבהיר כי זהבי לא יוכל לחזור לשידור אלא אם יתנצל בפני המאזינים. איש הרדיו מסרב לעשות זאת ועל כן בשלב הזה לא יחזור לשידור. 

נתן זהבי: "לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות"

כזכור, מיד לאחר אותו מונולג התנערו מנהלי התחנה מהאמירות הקשות. "הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך", נכתב בהודעה.

תגובתו של נתן זהבי תובא במלואה לכשתתקבל.