אורית סטרוק מתנצלת: "יש טעויות שלא עושים"

שרת ההתיישבות התנצלה בפני ח"כ מירב כהן, והסבירה מדוע היא חושבת שהממשלה הקודמת הייתה אחריות לפיגועים: "גנץ החליט להוציא את צה"ל מפעילות במרכזי הערים הפלסטיניות ובכך אפשר את צמיחת הטרור"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 28/02/23 19:14 ז באדר התשפג

אורית סטרוק מתנצלת: "יש טעויות שלא עושים"
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תגובת השרה אורית סטרוק לחברת הכנסת מירב כהן: לאחר שחברת הכנסת מירב כהן אמרה במליאה כי שרת ההתיישבות אורית סטרוק פגעה בה בעבר כשהאשימה אותה באחריות לפיגועים, סטרוק פרסמה הודעת התנצלות והבהירה את עמדתה ביחס אחריות הממשלה המכהנת לפיגועים. 

אורית סטרוק מתנצלת "אני מתנצלת ומבקשת סליחה"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק הגיבה לדברי ח"כ מירב כהן ופתחה בהתנצלות: "אלה חילוקי הדעות בינינו. אתחיל בבקשת סליחה ממירב ‎כהן, לא חושבת שכך אמרתי את הדברים, אבל אם כך הרגשת אותם - אני מתנצלת ומבקשת סליחה".

"יש טעויות שלא עושים"

"גם במציאות שנוצרה בשל אוסלו יש טעויות שלא עושים, כפי שעשה בני גנץ כשהחליט, כמחווה לאבו מאזן, להוציא את צה"ל מפעילות במרכזי הערים הפלסטיניות בשומרון, ובכך איפשר את צמיחת הטרור ("גוב האריות" ושות') למיימדים מפלצתיים", הסבירה סטרוק את העומד מאחורי טענתה כי הממשלה הקודמת נשאה באחריות לפיגועים.

השרה הוסיפה ואמרה כי כיום כשהיא מכהנת בממשלה, היא לוקחת אחריות למניעת פיגועים: "את זה צריך היה למנוע אז וצריך למנוע עכשיו כפי שדורש אבו מאזן. זו היתה האחריות שלהם כממשלה. זו האחריות שלנו כממשלה" סטרוק סיימה במילים,  "זו אחריות שלי כשרה. אין להימלט ממנה, ויש לפעול לאורה".

חברי מיליציית גוב האריות

חברי מיליציית גוב האריות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מירב כהן: סטרוק האשימה אותי באחריות לפיגוע בנוכחות ההורים השכולים

כזכור, חברת הכנסת מירב כהן שיתפה אתמול (ב') במהלך מליאת הכנסת כי שרת ההתיישבות אורית סטרוק פגעה בעבר ברגשותיה, כשהאשימה אותה בעבר באחריות לפיגועים. מירב סיפרה כי בזמן היותה שרה, יצאה לביקור תנחומים בשבעה על חיילת שנפלה, אליה הגיעה גם אורית סטרוק שהייתה אז באופוזיציה. לדברי כהן, האשימה סטרוק אותה ואת הקואליציה באחריות לפיגוע בנוכחות ההורים השכולים.

לאחר שפרסמה אורית סטרוק את התנצלותה, חברת הכנסת מירב כהן אמרה במהלך ראיון לערוץ 12 כי היא קיבלה את ההתנצלות של השרה, וכי היא מעריכה את הסליחה. 

מירב כהן

מירב כהן צילום: כיפה