כמו בסרט אימה אחמד חולץ מהריסות רעידת האדמה והתעורר בהלוויה שלו

מקרה שכמו לקוח מסרט אימה אירע לאחרונה בעיר אל-עטריב שבסוריה. מותו של אחמד אל-מגריבי נקבע לאחר שחולץ וגופתו הוכנה לתא קירור. אלא שאחמד התעורר בהלוויה שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 19:17 ו באדר התשפג

אחמד חולץ מהריסות רעידת האדמה והתעורר בהלוויה שלו
רעידת האדמה בטורקיה | , צילום: Erik Marmor/Flash90

בסדרת רעידות האדמה בטורקיה ובסוריה בתחילת פברואר 2023 נהרגו יותר מ-50 אלף בני אדם ונפצעו עוד כ-120 אלף. בימים הראשונים היו לא מעט סיפורים מדהימים של ניצולים שהצליחו להיחלץ מההריסות בשתי המדינות, כולל סיפורי ניסים רבים. יש סיפור אחד מהימים האחרונים שעולה על כולם.

ברגע שהגופה הובאה למסע ההלוויה היא החלה לזוז

על פי הדיווחים בתקשורת בסוריה, אחמד אל-מגריבי חולץ מתחת להריסות בניין שקרס ברעידת האדמה ההרסנית בעיירה אל-עטריב במדינה לה גבול משותף עם טורקיה. אחמד חולץ מבין ההריסות ולא הגיב לקריאות אנשי הרפואה, שמצדם פינו את גופתו והעבירו אותה לתא קירור, שם שהתה במשך יומיים, עד שמשפחתו הגיעה לזהותו.

בסוריה סיפרו כי כמה שעות לאחר שהמשפחה אישרה את זהותו של אחמד, הוא הוכנס כמקובל לשק גופות והועבר לבית קברות מקומי. כמו בסרט אימה, ברגע שגופתו הובאה למסע ההלוויה, היא החלה לזוז וכך הבינו כי הגופה אינה גופה, אחמד חי.

אחמד אושפז בבית החולים, שם הוא מתאושש ומחלים בימים אלה. רבות ההשערות סביב הסיפור בסוריה, אחת מאותן השערות מדברת על כך שייתכן וליבו של אל-מגריבי החל לפעום שוב לאחר שפסק, אך טרם הובן כיצד נקבע מותו.

משלחת "ענפי זית" חילצה אישה בת 26 שאותרה בחיים בהריסות מבנה בטורקיה: