נחקר בחשד לריסוס "ביבי בוגד" על נתיבי איילון - ושוחרר

גבר בן 64, המתגורר בתל אביב, נעצר בחשד לכתיבת המילים "ביבי הבוגד" על הכביש בנתיבי איילון, נחקר בחשד להשחתת פני מקרקעין ובסיום חקירתו שוחרר בערבות

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/02/23 19:06 ה באדר התשפג

נחקר בחשד לריסוס "ביבי בוגד" על נתיבי איילון - ושוחרר
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפגנה המונית נגד הרפורמה במערכת המשפט התקיימה אתמול (מוצאי שבת) בצומת קפלן בתל אביב. המפגינים ירדו אל איילון וחסמו אותו למרות שהמשטרה שהייתה במקום. אחרי עימותים של המפגינים, החלו השוטרים במעצרים שבסופם נעצרו שבעה בני אדם. במהלך ההפגנה הושחת הכביש, ובין היתר הודלקה עליו מדורה ונצבע עליו הכיתוב על ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ביבי בוגד". 

ביחידת ההונאה של מחוז ת"א נחקר אחר הצהריים חשוד בן 64 המתגורר בתל אביב בחשד לכתיבת המילים "ביבי הבוגד" על הכביש בנתיבי איילון. החשוד נחקר בחשד להשחתת פני מקרקעין ובסיום חקירתו שוחרר בערבות.

צילום: Gili Yaari /Flash90

 "אבד שיקול דעתו של נתניהו"

בהפגנה הציבו המפגינים שלט ובו נראה נתניהו לצד אורבן, פוטין, ארדואן וחומייני. על השלט נכתב "מאומת הסטארטאפ לאומת פשיטת הרגל". מוקדם יותר הגיבו מארגני ההפגנות לדברי נתניהו נגדם בישיבת הממשלה ומסרו: "כל אזרח ואזרחית שקוראים את דבריו יודעים ששיקול דעתו אבד. זוהי הגברה של דברי ההסתה שלו מאמש נגד מאות אלפי ישראלים טובים שנאבקים על הדמוקרטיה. כך נראה ראש ממשלה שהבין שאיבד את הלגיטימיות שלו. אנו קוראים לנשיא המדינה ולראשי המפלגות לגנות ולהוקיע את דבריו של המסית הלאומי. בושה".

ברק על רקע שלט שמשווה את ישראל לגרמניה

ברק על רקע שלט שמשווה את ישראל לגרמניה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בנוסף, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק נאם בהפגנה בתל אביב ואמר כי זהו המשבר החמור ביותר מאז קום המדינה. "אנחנו כאן, חילונים ודתיים, יהודים וערבים, כדי להגן על מגילת העצמאות. לפנינו הפיכה משטרית, שמהותה התנקשות בדמוקרטיה. אנחנו לא ניתן לזה לקרות, אנחנו נאבק ואנחנו ננצח", אמר. בהמשך נאומו ברק פנה לנשיא הרצוג ושאל: "האם כבודו במחנה ה-D9 או במחנה מגילת העצמאות?".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368