הליכוד עונה לבנט: "שיעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ על חשבון הציבור"

אחרי שהאשים את נתניהו וסמוטריץ' בשקרים חמורים נגדו ונגד הממשלה בראשותו בעקבות העברת התקציב גם לערביי ישראל - מפלגת השלטון עונה לבנט: "כרגיל משקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 09:03 ה באדר התשפג

הליכוד עונה לבנט: "שיעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ על חשבון הציבור"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ביום שישי האחרון אושר תקציב המדינה לשנתיים הקרובות, וראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט האשים את ראש הממשלה ושר האוצר בכך ששיקרו ביודעין לציבור אודות התכנית שלו למגזר הערבי, אותה לדבריו הם העבירו בדיוק במתכונת שלו. הליכוד ענה לראש הממשלה וכתב: "בנט כרגיל משקר".

"מוטב שבנט יעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ ב-50 מיליון שקלים על חשבון הציבור"

בהודעה, חידדו בליכוד את ההבדלים בינם לבין בנט: "בניגוד לבנט, אנחנו לא אישרנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים בלי שום פיקוח על הכסף שזרם לעמותות תומכות מחבלים וטרור. בניגוד לבנט, אנחנו לא הקמנו ממשלה עם האחים המוסלמים. בניגוד לבנט, אנחנו לא ביצענו את מעשה ההונאה הגדול בתולדות המדינה תוך הפרת כל ההתחייבויות לאזרחי ישראל"

בליכוד סיימו בעקיצה: "מוטב שבנט יעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ ב-50 מיליון שקלים על חשבון הציבור".

בנט: "הכל שקר מוחלט"

נזכיר כי בנט כתב בהודעה מטעמו כי "במשך שנה הוביל בנימין נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: 'בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האיסלמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו', וביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התכנית בדיוק של ממשלתי. בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו. בפיו ממש".

בנט כתב בחריפות כי "שנה וחצי של קללות, גידופים, האשמות כנגדי וכנגד חבריי - הכל שקר מוחלט. 
לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומים - הכל מסיבות פוליטיות".