נפתלי בנט בהודעה חריגה נגד נתניהו וסמוטריץ': "ההיסטוריה לא תשכח לכם"

אחרי אישור תקציב המדינה בו אושרה גם תכנית החומש לחברה הערבית, ראש הממשלה לשעבר חוזר אל ההאשמות שהוטחו בו ומפנה אצבע מאשימה לנתניהו וסמוטריץ': "תתביישו לכם, הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 08:35 ה באדר התשפג

נפתלי בנט בהודעה חריגה נגד נתניהו וסמוטריץ': "ההיסטוריה לא תשכח לכם"
נפתלי בנט, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ביום שישי האחרון אושר תקציב המדינה לשנתיים הקרובות, וראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מצא בו פרט אחד עליו הוא זועם ומאשים את ראש הממשלה ושר האוצר בהאשמות חריפות. "ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב", כתב רה"מ לשעבר.

"מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו"

בנט כתב בהודעה מיוחדת שהופצה היום (א') מטעמו אודות תכנית החומש שהעבירה ממשלתו, מה שהפך ל-53 מליארד לערבים ולטרור בקמפיינים של הימין נגדו. "במשך שנה הוביל בנימין נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: 'בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האיסלמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו', וביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התכנית בדיוק של ממשלתי. בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו. בפיו ממש".

עבאס ובנט, התנצלות מפתיעה

עבאס ובנט | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"ממשלתי אישרה בזמנו תכנית חומש לחברה הערבית של 6 מיליארד בשנה על פני 5 שנים, ונתניהו ומכונת הרעל שלו עיוותו זאת", האשים בנט. "בעקבותיו, השופרות, הח"כים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך - כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק. מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו".

שנה וחצי של קללות - שקר מוחלט

"כלומר, שנה וחצי של קללות, גידופים, האשמות כנגדי וכנגד חבריי - הכל שקר מוחלט. 
לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומים - הכל מסיבות פוליטיות", שרטט בנט את כתב האישום שלו נגד סמוטריץ' ונתניהו.

"בדרך כלל אני אדם שמתסכל קדימה, אך הפעם בגלל עומק השקר, ההסתה והאלימות - כולל כדורי רובה שנשלחו לביתי, כ'אדם שמעביר כספים לחמאס' - אני מוכרח להזים את השקר הזה מיסודו. למען האמת וההיסטוריה. אין לי אלא לומר: תתביישו לכם, מר נתניהו ומר סמוטריץ'. הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה. ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב", סיים ראש הממשלה לשעבר.


(משפחות שכולות צעקו על בנט בהר הרצל: "נוכל")