מול הילד בן השנתיים: כתב אישום נגד האנס מגדרה

כתב אישום הוגש נגד ברכאת אבו עסה מתל שבע, שפרץ באישון לילה לבית בגדרה ואנס את האישה המתגוררת בו לעיני בנה. כתב האישום כולל אונס בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין והתפרצות לבניין

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 13:38 ב באדר התשפג

מול הילד בן השנתיים: כתב אישום נגד האנס מגדרה
החשוד באונס, ברכאת אבו עסה, צילום: Hadas Parush/Flash90

כתב אישום נגד האנס מגדרה: פרקליטות מחוז מרכז, הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ברכאת אבו עסה (22) מתל שבע בגין אונס בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין והתפרצות לבניין.

 

מכתב האישום שהגיש עורך הדין דוד ענבר עולה כי אבו עסה התפרץ לביתה של המתלוננת באישון לילה בתאריך 2.2.23, כשהוא רעול פנים ומצויד בגלילי סרט דביק ועבה. באותה עת, התעוררה המתלוננת משנתה, וכשהבחינה באבו עסה מתפרץ אל הדירה דרך המרפסת, החלה לצרוח ולזעוק לעזרה.

התנפל עליה ואיים: "תשתקי או שאני הורג אותך"

על אף האמור, אבו עסה התנפל עליה, כפת אותה באמצעות הסרט הדביק בפיה, בעיניה, בפרקי ידיה כשהם מאחורי גבה, וברגליה, ואיים עליה: "תשתקי או שאני הורג אותך!". כל זאת, כשהמתלוננת נאבקת וזועקת לעזרה, ולעיני בנה בן השנתיים אשר עומד לידם ובוכה.

בהמשך, הוביל אבו עסה את המתלוננת לחדר הממ"ד הריק, ולאחר זמן מה חתך את קשרי ברכיה וקרסוליה ואנס אותה, תוך שהוא מתעלם מהבכי שלה. לאחר מכן, התיר המשיב את קשר את פיה של המתלוננת ואמר לה שיש לה ילדים גדולים שיוכלו לעזור לה להשתחרר.

הפגנה בגדרה

הפגנה בגדרה צילום: Flash90

שתה בירה ונמלט מהדירה

אבו עסה הלך למטבח, הוציא בקבוק בירה מהמקרר, שתה ממנו ונמלט מהדירה - לא לפני שבנה האחר של המתלוננת התעורר, הבחין בו ושוחח איתו. בנוסף לכתב האישום, הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

"חשוב להגיע לחקר האמת, לבדוק אם מדובר ברקע לאומני"

על פי פרסום של "ישראל היום" הקורבן לא מסוגלת לחזור לדירתה והיא שוהה עם ילדיה בבית הוריה. בראיון שפורסם דיברו שלושה מבני המשפחה הקרובים, וגם חברת ילדות, ודרכם ביקשה הקורבן להודות לעם ישראל על התמיכה בה, והדגישה שהאנס חייב לספוג ענישה משמעותית. בנוסף היא ביקשה לבחון את המניע למעשה הקשה. "חשוב להגיע לחקר האמת", ציינה, "לבדוק מהו המניע של האנס השפל ואם מדובר ברקע לאומני".