רפואה שלמה "לחש תודה לרופאים": שיפור במצבו של הקצין הסרוג

שיפור במצבו של קצין הצנחנים נדב אשר ניטרל מחבל שביצע ירי לעבר יהודים בעיר דוד לפני מספר שבועות: "נושם כמעט לחלוטין בכוחות עצמו ומבין לחלוטין. הודו לה' כי טוב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/02/23 13:54 א באדר התשפג

"לחש תודה לרופאים": שיפור במצבו של הקצין הסרוג
צנחנים, אילוסטרציה | , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נדב, קצין הצנחנים שנפצע בתחילת החודש בפיגוע בעיר דוד, נפגע באורח קשה. הוא עבר מספר בדיקות מקיפות במטרה להבין את חומרת הפגיעה ומדדיו היו טובים של נדב טובים אך תוצאות ה-MRI העידו על סיבוך לא צפוי. בן משפחתו של נדב עדכן היום (ד') כי מצבו ממשיך להשתפר. 

נדב מתקדם יפה, מזיז את כל הגפיים הכבד והכליות חזרו כמעט לתפקוד מלא

"בוקר טוב לחודש טוב ובשורות טובות. נהפוכו משמח ומרגש תודה לה'. מעדכן שנדב מתקדם יפה. מזיז את כל הגפיים. כבד וכליות חזרו כמעט לתפקוד מלא. נושם כמעט לחלוטין בכוחות עצמו. מבין לחלוטין. ואף לחש תודה לרופאים. הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו". 

הלוחם 

בימי הפציעה הראשונים, משפחתו של נדב הודתה לתמיכה לה זכתה ולחיבוק החם שקיבלו מכל עם ישראל. "מי ייתן ומהחדר הזה בטיפול נמרץ - בו מגיעים מבקרים ומבקרות מכל חלקי הארץ וגווני העם תצא בשורת האחדות ואהבת ישראל, בלי תנאים, למרות ועם כל המחלוקות".

כמו כן, לאחר הפציעה, המשפחה ביקשה להמשיך ולהרבות בתפילות ובמעשים טובים לרפואת בנם הקצין. לסיום ציינו בני המשפחה כי נפתח בנק של מעשים טובים לרפואת בנם, וכי הם היו שמחים אם הציבור הרחב יקח חלק במיזם. קישור לעמוד של הבנק: https://padlet.com/snifbeinhahomot/padlet-3vziqytbgalik48u