לפיד מגנה את המצור על ביתה של גוטליב: "שולח חיזוק"

במהלך חסימת בתי חברי הקואליציה הבוקר, נרשם מקרה חמור כאשר מפגינים חסמו את ביתה של חברת הכנסת גוטליב והודיעו לה כי היא "במעצר בית". ראש האופוזיציה גינה את הדברים

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 20/02/23 09:03 כט בשבט התשפג

לפיד מגנה את המצור על ביתה של גוטליב: "שולח חיזוק"
יאיר לפיד, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

מגנה את המפגינים: יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מגנה את המפגינים שחסמו את ביתה של חברת הכנסת טלי גוטליב הבוקר (ב'). כחלק ממחאה של מתנגדי הרפורמה המשפטית, הגיעו מתנגדים לרפורמה לבתיהם וחסמו את דרכם. מקרה חריג ביותר נרשם כאשר מפגינים התבצרו בסמוך לדלת ביתה של חברת הכנסת גוטליב וחסמו את דרכה.

המפגינים מחוץ לביתה של חברת הכנסת גוטליב צילום: צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

למרות שיצאה אליהם וניסתה להסביר להם כי יש לה בבית ילדה עם צרכים מיוחדים אותה היא צריכה להוציא למסגרת, חסמו המפגינים את דלתה ואחד מהם הודיע לה כי היא "במעצר בית". רק לאחר שהמשטרה הגיעה למקום, המפגינים פונו. במהלך המחאות נגד חברי הכנסת הבוקר בסמוך לביתם, נעצרו שמונה מפגינים.

ההפגנה הבוקר, שמונה מפגינים נעצרו

ההפגנה הבוקר, שמונה מפגינים נעצרו צילום: אחים לנשק

לפיד מגנה את המפגינים: "זו אינה דרכנו"

מי שגינה את הפעולה של המפגינים, היה יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. לפיד כתב בעמוד הטוויטר שלו: "מגנה בתוקף את המצור על ביתה של ח"כ טלי גוטליב, אם לילדה עם צרכים מיוחדים, ואת העובדה שלא איפשרו לה להוציא את הילדה למסגרת. זו אינה דרכנו. זו אינה דרכה של המחאה. שולח לטלי חיזוק ולבתה חיבוק".

טלי גוטליב

טלי גוטליב צילום: יונתן סינדל פלאש 90

"יש לי ילדה אוטיסטית להוציא למסגרת. בהול"

העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם צילומי מסך של הודעות ששלחה חברת הכנסת גוטליב הבוקר לחבריה בכנסת וכתבה: "חברים יקרים, חייבת בהול מספר של משמר הכנסת, בפתח הדלת שלי מלא ילדים ויש לי ילדה אוטיסטית להוציא למסגרת. בהול".