עבר על טוהר המידות: סוהר נעצר בחשד שהעביר טלפונים למחבל

היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 עיכבה לחקירה סוהר מכלא רמון בחשד לעבירות טוהר המידות לאחר שהעביר טלפונים סלולריים לאסיר עולם בטחוני השוהה באגף הפרדה בבית הכלא

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/02/23 09:17 כג בשבט התשפג

עבר על טוהר המידות: סוהר נעצר בחשד שהעביר טלפונים למחבל
בית כלא. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 עיכבה היום (ג') לחקירה סוהר מכלא רמון בחשד לעבירות טוהר המידות כאשר עפ"י החשד, הסוהר העביר טלפונים סלולרים לאסיר עולם בטחוני השוהה באגף הפרדה בבית הכלא.

היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 פתחה לפני כשלושה שבועות בחקירה עם קבלת מידע בחשד לעבירות טוהר המידות של סוהר בכלא רמון. מהחקירה עד כה עולה החשד כי הסוהר העביר טלפונים סלולרים לאסיר ביטחוני באגף הפרדה בו הוא עובד בבית הכלא, בתמורה לקבלת שוחד כספי מאחיו של האסיר הביטחוני. היום שוטרי יאח"ס בלהב 433 עיכבו את החשוד בשנות ה-30 לחייו מאופקים והוא נחקר בשעה זו במשרדי היחידה.

אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

חיילות לא ישרתו באגפי המחבלים - ההחלטה של בן גביר וגלנט

נזכיר כי בשבוע שעבר, שר הביטחון יואב גלנט, והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, סיכמו על סיום שירותם של חיילי וחיילות החובה באגפים הביטחוניים בשב"ס. השרים סיכמו כי תוך שישה חודשים יומרו תקני החובה לתקני קבע והשירות יופסק.

השרים גלנט ובן גביר מסרו כי הם שותפים לעמדה כי יש צורך מידי בהפסקת הצבת חיילים בשב"ס, זאת לאור החשדות לאירוע האונס הקשה שאירע בכלא גלבוע והנתונים המדאיגים שהוצגו בדו"ח מבקר המדינה, על מספר רב של הטרדות מיניות ואירועי תקיפה שעברו סוהרות ששירתו באגפים הביטחוניים של שירות בתי הסוהר במהלך שירותן הצבאי.