כלא רמון: סוהרת נדקרה בידי מבקרת תושבת שכם, מצבה קל

סוהרת בכלא רמון נפצעה באורח קל לאחר שעל פי החשד נדקרה באמצעות מספריים בידי מבקרת, תושבת שכם כבת 23 | החשודה נעצרה בידי הכוחות במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 14:41 ז בתשרי התשפג

כלא רמון: סוהרת נדקרה בידי מבקרת תושבת שכם, מצבה קל
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

סוהרת בכלא רמון נפצעה היום (א') באורח קל לאחר שעל פי החשד נדקרה באמצעות מספריים בידי מבקרת של אסיר ביטחוני, תושבת שכם כבת 23. החשודה נעצרה בידי הכוחות במקום והיא נחקרת. על פי החשד, הרקע למעשה הוא פח"ע לאחר שהמבקרת אמרה שהיא דקרה את הסוהרת למען פלשתין ולמען אחיה שכלוא במקום.

פיגוע בשומרון: נהג מונית נפצע באורח קל מירי מרכב חולף

הבוקר, נהג מונית, תושב השומרון כבן 40 נפצע קל בפיגוע ירי לעברו בין אלון מורה לאיתמר שבשומרון. נהג האוטובוס, שנסע בסמוך למונית שנפגעה, דיווח על הירי, ומסר כי הבחין בפגיעה בשמשת הרכב שלו. נהג המונית, שנסע בסמוך לאוטובוס, נפגע באורח קל מפגיעת רסיסים. הנהג הצליח להגיע לבסיס הצבאי הסמוך, ושם קיבל טיפול רפואי. כוחות צבא רבים סורקים את הזירה כדי לאתר את המחבלים שביצעו את הירי.

נהג המונית שנפצע הבוקר בפיגוע הירי שיחזר את רגעי האימה: "יצאתי מאלון מורה בבוקר, כמו שאני יוצא בכל יום, בדרכי לאסוף תלמידים בתפוח,  ואחרי שעברתי את המבתרים באלון מורה, ירדתי את הירידה לפני האנדרטה של משפחת הנקין, שמעתי רעש בכביש. אחרי ששמעתי את הרעש בכביש, הייתי בטוח שיש לי פאנצ'ר ואחרי דקה הבנתי שיורים עלי. הרגשתי שריטה בכתף ששרט אותי הכדור, הרגשתי משהו, לא ידעתי אם זה חדר או לא חדר את הגוף שלי. המשכתי לנסוע ונתתי גז".