הותר לפרסום: לידר סוויסה יפה היא הנרצחת בלוד

על פי החשד, לידר סוויסה יפה נרצחה על ידי שכנה, גבר בן 41, שנטען נגדו כי נהג להציק ולהטריד אותה | אביה של הקורבן: "האימא הגיעה לביתה ולידר לא ענתה, היא טיפסה מהחלון וראתה אותה מתה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 08/02/23 11:00 יז בשבט התשפג

הותר לפרסום: לידר סוויסה יפה היא הנרצחת בלוד
זירת הרצח, צילום: דוברות מד"א

הותר לפרסום כי לידר סוויסה יפה, בת 33, היא הנרצחת הבוקר (ד') בלוד. לידר נמצאה ללא רוח חיים בחדר מדרגות בבניין מגוריה וחובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה לאחר ביצעו בה פעולות החייאה. בתוך כך, שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה וסריקות מבצעיות ועצרו תושב העיר, בשנות הארבעים לחייו, הגר בשכנות לקורבן, והוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו.

אלי סוויסה, אביה של לידר, טוען כי החשוד היה נוהג להציק לשכניו. "החשוד היה מציק ומטריד לעיתים תכופות לבת שלי. הוא הכיר אותה וידע מי היא. הייתה אמורה לצאת עם אמא שלה הבוקר לטיפולי פוריות, האימא הגיעה לבית והבת לא ענתה, אז היא טיפסה מהחלון וראתה אותה מתה", סיפר אביה של לידר לחדשות 12.

"ראינו אותה שוכבת בחדר מדרגות כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפציעות בגופה"

חובש רפואת חירום במד"א מואייד ערגאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת בחדר מדרגות כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפציעות בגופה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות שכללו עצירת דימומים ומתן תרופות אבל לצערנו הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה".

צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת משטרת לוד, סגן ניצב ששי שלמה, עדכן: "כוחות שהגיעו אל המקום זיהו אישה במצב אנוש, ולאחר מכן גורמי רפואה קבעו את מותה. בסריקות בשטח נמצא חשוד כבן 41 - שהוא מתגורר באותו הבניין. כרגע אנחנו אוספים את הראיות והממצאים".