השליך גרעינים ונדקר: מריבה על ווליום הובילה לכתב אישום

מריבה סביב ווליום מוזיקה במרכז בילוי יצאה מכלל שליטה: כתב אישום הוגש היום נגד החשוד, רן דסטה, שדקר אדם אחר ופצע אותו באופן חמור

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 14:54 טז בשבט התשפג

השליך גרעינים ונדקר: מריבה על ווליום הובילה לכתב אישום
האיש נעצר ושוחרר בערבות, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כתב אישום הוגש היום (ג') נגד רן דסטה (41) מחולון על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, לאחר שדקר אדם שהעיר לו על עוצמת המוזיקה שהוא וחבריו שמעו. מכתב האישום שהגישה עורכת הדין קארי קסה עולה כי דסטה והמתלונן אשר יש ביניהם היכרות שטחית, בילו באחד מימי שבת האחרונים באחד המרכזים בחולון, יחד עם חבריהם. במהלך הבילוי ניגש המתלונן אל דסטה וחבריו, וביקש שינמיכו את עוצמת המוזיקה שבקעה מרמקול השייך להם, אך אלו סירבו לבקשה.

על רקע המתואר ניצת וויכוח בין דסטה למתלונן, שכלל חילופי צעקות שבמהלכו המתלונן השליך גרעינים לעברו של דסטה. בתגובה לכך, דסטה איים על המתלונן ואמר, "חכי לי פה אני אחזור" והלך מהמקום. כעבור בערך 20  דקות, מימש דסטה את האיום, כשחזר למקום מצויד בסכין גדולה. לאחר החלפת מהלומות בין השניים דקר באמצעותה את המתלונן מספר פעמים. כתוצאה מהאירועים נזקק המתלונן לטיפול רפואי דחוף ואושפז למשך חמישה ימים בבית החולים. לאחר יממה מיום שחרורו חזר לאשפוז בשל הרעה במצבו.

משטרה

משטרה צילום: shutterstock

 עו"ד קסה הגישה בקשה למעצר התוקף עד תום ההלכים, בבקשתה כתבה כי "מעשיו של המשיב והתנהלותו, מעידים על אדם שנשקפת ממנו מסוכנות גבוהה, נוכח העובדה כי מדובר בהתפתחות קשה שהיה באפשרותו לעצור בקלות, במספר צמתים לאורך האירוע".  היא ציינה גם כי תחת זאת המשיב בחר להסלים את האירוע, הלך והצטייד בסכין גדולה וחזר כדי לחדש את העימות עם המתלונן, בחר להשתמש בסכין, ודקר באמצעותה את המתלונן  גם כאשר ניסה לברוח מפניו. לדבריה "מעשיו הופסקו רק לאחר שהורחק בכוח מהמקום על ידי אחר". לדסטה יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין.