האונס הקשה בגדרה: התקבלה התאמה מלאה ב-DNA של החשוד

לאחר שנעצר החשוד המרכזי באונס הקשה בגדרה, חוקרי ימ"ר מרכז הודיעו כי נמצאה התאמה מלאה ב-DNA שנלקח מהחשוד לזה שנמצא בזירת האונס | מעצרו הוארך בתשעה ימים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 06/02/23 09:51 טו בשבט התשפג

האונס הקשה בגדרה: התקבלה התאמה מלאה ב-DNA של החשוד
צילום: Hadas Parush/Flash90

המשטרה ממשיכה בחקירת האונס הקשה בגדרה, במסגרתה נעצר חשוד מרכזי, בדואי בן 22. בתום בדיקות מקיפות של ממצאי ה-DNA בזירת האונס, חוקרי ימ"ר מרכז הודיעו הבוקר (ב') כי נמצאה התאמה מלאה ב-DNA שנלקח מהחשוד ומעצרו הוארך בתשעה ימים.

מהמידע המודיעיני ועד ללכידה: כך נתפס החשוד באונס בגדרה

במוצאי שבת האחרון, התקבל מידע מודיעיני על פרטי רכב שמקושר למקרה האונס, וכוח מילואים של צה"ל מגדוד 9214 וכוח של משטרת מחוז ש"י אשר היו במשימת שילוב זרועות שגרתית קפצו למרחב ופרסו מחסומים בפאתי הכפר ראמדין במטרה לעצור את הרכב החשוד. הכוח, בפיקודו של מפקד הגדוד ביצע פעילות בתוך הכפר שהובילה ליציאת החשוד ממחבואו ותפיסתו במחסום שנפרס מחוץ לכפר.

אחת הלוחמות אשר שהתה עם כוחות המשטרה ושהצליחו לעצור את החשוד במחסום סיפרה: "ברגע שקיבלנו את המידע הרלוונטי, חברנו למג"ד כדי לבצע פעילות משותפת בכפר רמאדין, הצלחנו לתפוס את הרכב החשוד במחסום שנפרס בפאתים, תחושת ההצלחה מספקת מאוד".

הפגנה בגדרה

הפגנה בגדרה צילום: Flash90

"נכון לעכשיו אין בסיס שהאונס בוצע על רקע לאומני"

ראש מפלג בילוש ימ"ר מרכז, סנ"צ אלדד אלישיב, הבהיר מוקדם יותר היום בראיון שנערך עמו ב"חדשות 12" כי "נכון לעכשיו אין בסיס שהאונס בוצע על רקע לאומני".

עוד הוא אמר אלישיב, תושב גדרה בעצמו, כי "זה אירוע מטלטל, אבל המשטרה עשתה את עבודתה היטב - פחות מ-24 שעות החשוד היה בידי המשטרה. למי שאבדה תחושת הביטחון - היא צריכה לשוב ובגדול".

השר בן גביר בהפגנה בגדרה

השר בן גביר בהפגנה בגדרה צילום: Flash90